Ga naar inhoud

Automatisch een cel laten invullen door "ALS" en "EN" te combineren


Karlien DH

Aanbevolen berichten

Bestaat er een formule om automatisch een onderdeel uit kolom D te laten invullen in een bepaalde cel?

 

Ik heb in de file zelf nog meer vragen gesteld en uitleg.  Ik zal het in het kort uitleggen.  Ik heb een pak gegevens, en aan de hand van deze gegevens zou er een cel ingevuld moeten worden.

 

Dus bijvoorbeeld, Als het om werken gaat en het is een openbare procedure, het bedrag is 400120 € dan is het projectmanager die moet tekenen

Maar zo heb ik 30 opties, dus vraag ik mij af of er iets te combineren valt of niet.

 

Ik zou graag hebben dat jullie mij ook gewoon zeggen als het niet te doen is.

 

Alvast bedankt.

 

groetjes,

Karlien

Map met vraag.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 1 maand later...

Dag Bucky, de tweede versie is ook interessant, het enige wat ik probeer te veranderen, maar het loopt verkeerd, is dat het bedrag tot de waarde is.

 

Dus bv bij werken A mag de projectmanager tekenen tot 900.000 €, vanaf 900.001 € is het voor het afdelingshoofd.  Ik heb geprobeerd om het afronden naar beneden te veranderen in afronden naar boven.  Maar als ik dan 900.001 typ dan krijg ik de melding dat de waarde niet voorkomt.

 

:-/ spijtig genoeg kan ik dit niet veranderen.  Mag ik nog eens jouw hulp inroepen aub.

 

groetjes,

Karlien

 

 

en PS: sorry voor mijn veel te laten reactie maar ik heb het redelijk druk gehad op het werk waardoor dit projectje naar een zijspoor was gezet.

aangepast door Karlien DH
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.