Ga naar inhoud

Automatisch een cel laten invullen door "ALS" en "EN" te combineren


Karlien DH

Aanbevolen berichten

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

11 uren geleden, alpha zei:

Maak in G1 en G2 een keuze met de pijltjes en vul in G3 een bedrag in.

Ook de hoogste in functie heeft kennelijk maar bevoegdheid tot een bepaald bedrag. Daarom blijft G4 leeg als het ingevulde bedrag in G3 hoger is dan het maximale bedrag dat voor de administrateur-generaal geldt.

 

PC-Helpf Karlien DH.xlsx

Dank u wel Alpha, hier kan ik al een stuk mee verder.  Bedankt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, plongske zei:

Even verder gewerkt met het  tweede bestandje van Bucky.

Heb wel even de benoemde bereiken moeten aanpassen.

Heb ook de hoogste in rang de toestemming gegeven om alles boven het max bedrag te verwerken.

zie gele cel

Kopie van Kopie van Map met vraag_2.xlsx

Dank u wel Plongske, dit is ook interessant.  Heel vriendelijk bedankt voor jullie hulp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet het integreren in mijn tabel die ik al had.  Maar normaal moet ik dat wel kunnen.  Ik leer een pak uit wat jullie mij hier geven.  Dus eigenlijk heb ik mij verkeerd uitgedrukt, ik kan eigenlijk gewoon verder nu.  Dankzij je hulp is mijn probleem opgelost :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karlien,

Vreemd dat je hierboven schrijft dat je met de oplossing van Plongske bent verder gegaan en nu een beroep op hem doet, terwijl je in je laatst geplaatste bestand toch duidelijk de oplossing  van mij (alpha) wil gebruiken.

Nu wil ik je met je laatste vraag ook wel bij helpen (dat is niet moeilijk), maar dan wordt het vanavond, want nu heb ik daar geen tijd voor. Maar kijk maar al eens naar het volgende, dan kun je het wellicht zelf oplossen: De namen van de werkbladen bevatten aan het begin en eind spaties. Dat mag wel, maar geeft snel aanleiding tot fouten bij gebruik in formules en als je er later nog wat aan wil veranderen. En verder: jouw gegevens staan op andere bladen en in andere cellen dan die in het bestand dat je eerst plaatste. In de (lange) formule moet je dan ook de juiste cellen en daaraan voorafgaand de juiste bladnamen opnemen als die niet hetzelfde zijn als het blad waarin de formule staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.