Ga naar inhoud

Automatisch een cel laten invullen door "ALS" en "EN" te combineren


Karlien DH

Aanbevolen berichten

@ alpha:

 

Mijn excuses, ik heb jullie door mekaar verward.  Ik ben inderdaad effectief met jouw bestand verder gegaan.  Dus nogmaals mijn excuses voor het misverstand.  Ik ga dit zeker rechtzetten in de voorgaande reacties.  Ik wil zeker niet als een ondankbaar iemand overkomen.  Het is zeker niet dringend ik ben al heel blij dat je mij wilt helpen.  Ik ga sowieso die namen als eens aanpassen en het nog eens proberen, ik was aan de slag gegaan door de G1 tem G4 al aan te passen, maar het kwam niet goed waardoor ik de moed aan het verliezen was. Alvast bedankt voor de tip, ik neem hem zeker mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 34
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Op 4-6-2018 om 07:52, Karlien DH zei:

Thanks Bucky, ik was met deze van Plongske al voort gegaan.  Bedankt voor je feedback :-)

Rechtzetting, het is wel degelijk met het bestand van Alpha dat ik verder gegaan ben, ik heb de 2 bestanden per ongeluk verward met de mensen die ze gemaakt hebben

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Karlien,

In het blad Checklist heb je zowel in A2 als A9 een keuzecel gemaakt voor hetzelfde item. Ik heb alleen die in A9 gebruikt. Ik heb die in A2 laten staan, maar ik denk dat je de keuze daar best kunt verwijderen.
Met de gegevens in de rijen 23 t/m 25 in het blad Checklist moest niets gebeuren neem ik aan?
 

PC-H Karlien DH2.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plongske,

dat was mij ook opgevallen.

Die zijn inderdaad niet nodig (maar kwaad kunnen ze hier niet). Ik heb alles zoveel mogelijk intact gelaten opdat de vragenstelster het bestand zou krijgen zoals ze het wilde. Het zou bv. kunnen dat ze onder doc1, doc2, enz. de rijhoogte overal hetzelfde wenst.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Plongske,

ook jouw laatste versie is niet correct.

Kies als procedure in A9 maar eens "Concurrentiegerichte dialoog", dan geeft die keuze zowel bij 'Werken', als bij 'Leveringen', als bij 'Diensten' in 4 van de 5 gevallen een fout resultaat (dat is natuurlijk ook wel weer aan te passen als jij daar behoefte aan zou hebben).

Jouw opmerking dat mijn oplossing 'moeilijk is om mee verder te werken' : dat valt wel mee hoor. Als je het begin van de formule door hebt, dan zie je dat dezelfde zaken steeds herhaald worden.

aangepast door alpha
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.