Ga naar inhoud

sasin

Aanbevolen berichten

Met Winrar

Klik links onderaan op geel mapje

Klik dan bovenaan op Beeld

Klik dan op optie en dan map- en zoekoptie wijzigen

Klik dan op tab weergave

Vink uit wat je op afbeelding ziet en dan zal je extenties zien bij uw al uw bestanden zoals mijnbestand.rar of mijnbestand.zip

 

mapoptieext.jpg.9388ee96506284d6dc0efd70d3c6bda9.jpg

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

ZHPDiag, ZHPFix en bij behorende logjes kan je verwijderen via rechtermuis knop erop te klikken en dan voor verwijderen te kiezen.

 

Elk programma heeft zijn eigen afbeeldingen, omdat je WinRAR nu gebruikt neemt het icoon de form van WinRAR aan.

Ik gebruik op WinRAR en als ik nu een .zip download staat meteen het WinRaR icoontje erbij niks raars dus  (zie voorbeeld)

 

5bc06b91d95c0-voorbeeld_zip.png

 

En als je de zip heb gedownload  klik je er met je rechtermuis knop op en kan je de zip openen (zie voorbeeld).

 

5bc06c6f6d98b-voorbeeld_2.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Zeker een hele klus we hebben ook nog meteen wat verkeerde dingen weg gehaald.

Je moet het zo zien als en gehele apk voor je pc en alles is zo weer in orden.

Zijn er problemen of andere dingen je weet ons te vinden.

 

Verder bedankt en graag gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, sasin zei:

Terwijl ik eerst bij zip-bestanden altijd het gele mapje met een rits had.

Toen werden .zip bestanden nog gewoon na een dubbelklik geopend in de Verkenner. En dat kan ook prima, want voor .zip bestanden heb je geen programma van derden nodig, zoals 7-Zip of WinRAR.

 

Dus mocht jij alleen die .zip bestanden weer willen koppelen/associëren met Windows Verkenner, dan kan dat.

En dat hoeft niet te gebeuren via 'Standaard-apps per bestandstype kiezen'.

Je hoeft het niet te doen hoor, maar voor de volledigheid beschrijf ik hieronder hoe je .zip bestanden kunt koppelen aan de Verkenner.

 

Zoek een .zip bestand op dat op je harde schijf staat.

Klik er op met de rechter muisknop en kies dan Openen met

Je ziet dan dit:

 

5bc07c0f7b3bc-Kies_een_andere_app.png

 

Je mag dan nog niet op Windows Verkenner klikken, want dan wordt de Verkenner slechts eenmalig gekoppeld aan .zip bestanden. En je wilt dat de Verkenner altijd gekoppeld wordt aan .zip bestanden.

Je klikt daar dus op Kies een andere app.

 

En dan krijg je zoiets te zien:

 

5bc07c9c33c04-altijd_deze_app_gebruiken.

 

Bij mij staat de Verkenner al bovenaan. Bij jou zal dat WinRAR zijn.

Verkenner zal bij jou in dat venster staan onder 'Overige opties' of onder 'Meer apps'.

Zie je Verkenner staan, dan klik je op Verkenner.

Daarna zet je eerst een  vinkje voor 'Altijd deze app gebruiken voor het openen van .zip-bestanden'.

En daarna pas klik je op OK.

 

Maar misschien ben je er intussen al helemaal klaar mee, met dat koppelen van bestandstypes aan programma's.... :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.