Ga naar inhoud

Google Chrome


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachte,

 

Sinds vandaag, bij de start van mijn "Google Chrome" kom ik op het gekende openingsvenster, doch met een klein

venstertje erin, met de melding " Google Chrome verkeerd afgesloten - Herstellen".

Wanneer op de link "herstellen" druk, gebeurd er niets meer, kan ik gewoon niets meer uitvoeren in dit venster,

zelfs "Alt+Ctrl+del" niet meer, dus verplicht van de algemene aan/uit knop te gebruiken.

Dit voerde ik reeds een tweetal maal uit !!

 

Wat staat mij te doen, het programma verwijderen ??

Ik weet het niet.

 

Graag een hulpje a.u.b.

 

Gegroet.

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan dat inderdaad verwijderen en opnieuw installeren maar mogelijk is er een ander oorzaak.

 

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag kweezie,

Als ik op "herstellen" klik, verandert er niets (qua scherm), doch kan ik NIETS meer doen !!

Eenmaal dat ik een paar seconden op dit scherm zit, kan ik niets meer doen, ik hoef zelfs

niet op "herstellen" te klikken.

Zelfs "Alt+Crtl+del" werkt niet, het kruisje (uit) rechtsboven werkt niet, alles ligt plat, verplicht

om de algemene aan/uit schakelaar op de toren te gebruiken om uit het programma te stappen.

 

Ik deed deze operatie reeds een drie à vier maal !!

Begin schrik te krijgen dat mijn PC plots niet meer zal opstarten.

 

Is "Google Chrome" zo belangrijk, of kan het ook zonder ??

Kan ik Google Chrome via een andere browser herinstalleren, na hem verwijdert

te hebben.

 

Graag een seintje a.u.b.

 

Gegroet. 

Rolle.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Rolle zei:

Is "Google Chrome" zo belangrijk, of kan het ook zonder ??

Kan ik Google Chrome via een andere browser herinstalleren, na hem verwijdert

te hebben.

Het kan perfect zonder google chrome.

Elke windows pc beschikt standaard Internet Explorer of Edge als browser.

Daarmee kan je google chrome zonder problemen opnieuw installeren indien nodig.

 

We gaan eerst eens kijken of er soms "ongewenste gasten" op je systeem zitten.

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool van de onderstaande link en plaats het bestand op je bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam FRST.txt & Addition.txt op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

 

Als je problemen hebt bij het downloaden of uitvoeren van FRST, schakel dan je virussanner tijdelijk uit.

Lukt het dan nog niet, start dan de pc op in veilige modus en probeer het dan nogmaals.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.