Ga naar inhoud

Geheugen uitbreiden 16 of 24 GB


Danny Lenoor

Aanbevolen berichten

Download de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links en plaats het bestand op je bureaublad.

 


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

 

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe (of FRST64.exe) en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

 

Ik zie twee cleaners: CCleaner & Clean Master kijk uit met cleaners je kan er beter maar één gebruiken en dan zou ik voor Ccleaner kiezen.

 

Ga naar de map Downloads open die en sleep de tool FRST daaruit naar je bureaublad.

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

5af7f4ba11a8a-Screenshot-2018-5-10_tekstfixlist.txt

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

aangepast door abbs
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dit was meer je pc opruimen dat wil zeggen lege bestanden verwijderen.

Ik zag dat het programma van "Garmin" wel eens en fout aangaf werkt die wel goed?

 

Draait het spel nu wel na deze schoonmaakbeurt, anders ligt het waarschijnlijk aan het spel of stegisoft moet nog een idee voor je hebben.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Danny Lenoor zei:

Werkt nog steeds niet :(

 

Het programma van Garmin gebruik ik eigenlijk niet meer ... zal ik eens verwijderen!

Met het spel programma kan ik je jammer genoeg niet verder helpen.:(

Misschien heeft iemand anders hier nog een idee voor.

 

 

Verwijder Garmin dan van je pc want die gaf vele fouten aan en dan mag je voor mij deze stap nog doen:

 

Met het onderstaande tool ruim je de tools op die we hebben gebruikt:

 

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix - Alternatieve downloadlink by Xplode naar het bureaublad.

 

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet een vinkje  voor het volgende item:

  • Remove disinfection tools

 

59d6689e080a8-Screenshot-2017-10-5_Delfi

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft je echter niet te plaatsen.

Note: Start je pc hierna opnieuw op, mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

Maak indien nodig ook een nieuw herstelpunt (als je die aan heb staan) Handleiding.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/11/2018 om 23:58, Danny Lenoor zei:

Je bent namelijk niet de enige met het probleem, bij de link in jouw  bericht heb ik op Recensies geklikt.

Ik kan jou ook niet helpen, ben géén gamer, wellicht informeren (een klacht indienen) bij de game maker.

 

Hier bij de Comments zijn er ook ontevreden klanten (ik heb ze niet alles gelezen).

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.