Ga naar inhoud

Converteren naar MP4


Bammens

Aanbevolen berichten

Helaas heb ik een concert gewist van mijn harddisk in mijn Humax. Nu heb ik dit concert op internet teruggevonden. Ik wil het echter converteren naar MP4, zodat ik het weer op mijn Humax kan zetten.

Het adres is: https://v.youku.com/v_show/id_XMTI4NDQzMjI2MA==.html

Hoe kan ik dit omzetten naar MP4?

Vriendelijke groet,

Bammens.

aangepast door Passer
(titel verbeterd - is nuttig voor wie later iets over dit onderwerp wil terugvinden via de zoekfunctie
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo stegisoft,

Herstellen zal niet meer gaan, ik heb n.l. de schijf geformatteerd. Per ongeluk, ik dacht dat het de externe disk was... niet dus. Dank voor de tip om youku om te zetten naar mp4.

Topic kan gesloten worden.

Dank en vriendelijke groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stegisoft,

 

Ben naar de site gegaan die jij hebt genoemd. Krijg onmiddellijk een melding dat ik besmet ben met een Trojaans virus e.tre456_worm_Windows.

Verder krijg ik op deze site te zien: Bad news... We decided to disable all functionality for video-download forever due to the recent takedown of the bigger site youtube-mp3.org, which was based in Germany (so are we). Thank you so much for all of your help spreading the site for the last 3 years!

 

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anna Vinnitskaya speelt Rachmaninov pianoconcert nummer 2, met het WDR Sympfonieorchester. Ik heb het hele internet nagekeken en kom uiteindelijk bij een Japanse site uit. Deze heb ik van youku geconverteerd naar MP4, maar het geluid loopt niet synchroon met het beeld.

Maar wat je zegt vind ik wel interessant: hoe kan ik mijn bestanden terugkrijgen van de schijf die ik heb geformatteerd? Het betreft de harddisk van mijn Humax

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar deze pagina (klik) en klik op convert en dan moet je wachten tot het klaar is en dan kan je downloaden (mp3)

Indien het de juiste is, is dit de video (klik) die klaar staat om te converteren in de vorige link.

Indien niet juist kan je een andere muziek vinden van haar en op mijn link YouTube link plakken.

 

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

Met alle respect maar je hebt mijn vraag niet helemaal goed begrepen.

Ik ben niet op zoek naar MP3 bestanden en het bestand dat ik bedoel is geen YouTube bestand.

 

Ik stelde de volgende vraag:

Helaas heb ik een concert gewist van mijn harddisk in mijn Humax. Nu heb ik dit concert op internet teruggevonden. Ik wil het echter converteren naar MP4, zodat ik het weer op mijn Humax kan zetten.

Het adres is: https://v.youku.com/v_show/id_XMTI4NDQzMjI2MA==.html

Hoe kan ik dit omzetten naar MP4?

 

Het is geen YouTube, maar youku. Het is een videobestand en staat op een Japanse site. Ik wil hier dus een MP4 bestand van hebben, zodat ik het weer kan kopiëren naar mijn Humax.

Ik heb een conversieprogramma gevonden dat youku omzet naar MP4, maar dan loopt het geluid niet gelijk met het beeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

als klassiekliefhebber kon ik niet laten even het concert te bekijken.

en daar zie ik op verschillende plekken ook al dat beeld en geluid niet altijd parallel lopen.

kijk bijv naar de staccato accoorden rond 23,12

sommige scenes zijn wel synchroon, andere lopen net een fractie achter/voor, en dat zul je in een converteerslag niet wegwerken.

maar wel een fraaie uitvoering! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.