Ga naar inhoud

Converteren naar MP4


Bammens

Aanbevolen berichten

8 minuten geleden, Bammens zei:

Je bedoelt dit bericht Passer?

Nee - ik bedoel een pb (privébericht) : kijk in de mailbox van het mailadres dat je hier bij je account ingegeven hebt (en dat je precies zelden gebruikt)

 

wegwijzertje: klik je profiel open en ga naar accountinstellingen - daar staat het door jou ingegeven mailadres:  image.png.f56860b2e5f4a980b9162641b6f124af.png

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Quote

Ik geef de link in en krijg de mededeling dat de video 'not available for downloading. This video contains content from WMG, who had blocked it in your country on copyright grounds'.

Dat is eigenaardig, ik kan die video afspelen met zowel Internet Explorer, Firefox en Chrome (in Windows 7) - maar ik woon in België, misschien heeft het daarmee te maken.

Voor de volledigheid, dit is de URL:  https://youtu.be/571xyCGrTPI

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, stegisoft zei:

Gebeurd dat tegenwoordig ook al?

Dus je helpt mensen via PB i.p.v. forum?

Er is niets tegen om mensen te helpen via pb's of hen op bepaalde dingen te wijzen - zolang je 'helpen' maar niet alleen verstaat in de zin van 'oplossingen bezorgen'.

Zolang jij niet weet waar mijn pb over ging kan je eigenlijk niet oordelen toch?

Case closed en eventueel alleen verder via pb. (we houden het topic bij de zaak...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, deze ken ik falstring, maar deze zoek ik niet. Bovendien is het slechts één deel uit het concert, terwijl het hele concert uit drie delen bestaat. Daarnaast word ik knettergek van de onrustige camera, die voortdurend alle kanten op zwenkt. Het concert dat ik zoek en dat ik naar alle waarschijnlijkheid inmiddels heb gevonden, is het concert dat Anna Vinnitskaya gaf met het WDR Symfonieorchester. Maar dank voor je bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.