Ga naar inhoud

2 pc met elkaar verbonden maar gedeelde bestanden niet zichtbaar.


Jive1

Aanbevolen berichten

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

238267075_FunctionDiscoveryProviderHost.PNG.1172d2e8cc82ce0f7540cf0ea9a2f0ed.PNG

 

Welk opstarttype staat er vermeld? klik op Starten om de services te starten en klik op Toepassen en OK.

Welk effect heeft dit op het weergeven van je gedeelde mappen, als je na het opnieuw opstarten van je pc deze services weer gestopt is veranderd dan het opstarttype in Automatisch en start terug deze services.

Ben er vanavond laat weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De betreffende service stond gemerkt 'handmatig'

Ik heb die veranderd in 'automatisch'

Aansluitend de pc herstart.

Ik heb niets gemerkt dat de Verkenner nu anders zou reageren: ik zie nu wel op Oldpc de folders staan van Newpc, maar als ik ze wil openen krijg ik het bericht 'Geen toegang...'

Jive1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga eens naar de map die je wil delen, selecteer de map rechtsklik erop en kies Eigenschappen, ga naar het tabblad Beveiliging en maak daar eens een screenshot van en plaats deze in je volgende bericht.

 

1254323052_eigenschappenmap.PNG.93ca700732fbab8a1861915b9bc8ee13.PNG

 

Hoe ziet dit tabblad bij jou eruit, een afbeelding ervan maakt misschien iets duidelijk.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.