Ga naar inhoud

2 pc met elkaar verbonden maar gedeelde bestanden niet zichtbaar.


Jive1

Aanbevolen berichten

Download AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Nu scannen. (scan now)

  • Wanneer de scan gereed is klikt u vervolgens op de knop Reiniging en Reparaties. (Clean & repair)

  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Schoonmaken en nu opnieuw opstarten. (clean & restart now)

  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken. (view log file)

  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.

  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 85
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hey! Stegisoftn

In bijlage twee logbestanden, een van Oldpc en een van Nawpc

Na het uitvoeren van Adware heb ik op beide pc's nog even geprobeerd Netwerk te openen, maar wat ik te zien kreeg bleef hetzelfde.
Terloops even vermelden dat, telkens als ik Oldpc opstart, er in de opstartprocedure een bericht voorkomt waarbij gezegd wordt dat ik even moet wachten tot de C-drive gescand is en hersteld. Dat is eigenlijk zo sinds ik enkele maanden geleden die moeilijkheden gehad heb, maar vermits die moeilijkheden toen opgelost schenen, en vermits dat bericht slechts enkele seconden vertraging van opstart gaf, heb ik daar verder niet meer opgelet. Nu viel me dat weer even op....

 

Groeten

Jive1 - Belgium

AdwCleaner[C00]OldPC.txt AdwCleaner[C00]Newpc.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Stegisoft,

Tenzij u denkt dat ik beter eerst nog wat anders probeer, wou ik graag mij Oldpc opnieuw clean installeren, want ik heb wel wat behoefte om die simultaan te gebruiken met mijn Flight Simulator op mijn Newpc. Mogelijk is die Oldpc vanzelf weer in orde als ik Windows 10 helemaal clean terug installeer...

Wat denkt U?

Greetz

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey! Stegisoft,

Het is erger gesteld met mijn Oldpc dan ik dacht. Ik kan Windows 10 niet herinstalleren va, USB omdat blijkbaar mijn C-drive helemaal uit de haak is. 

Nadat ik geprobeerd had om via het mediatool te heropstarten en zo Windows 10 te herinstalleren, weigerde die en zei dat het apparaat moet hersteld worden, het vereiste apparaat is niet aangesloten of niet toegankelijk met foutcode 0x000000f, en dat ik de herstelprogramma's gebruiken. Ik vind geen herstelprogramma, en blijkbaar bestaat er een hersteldisc die ik moet downloaden of zo, maar hoe begin ik daar nu aan?

Groeten

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

Hey!

Ik kan nu zelfs helemaal niet eer opstarten. Als ik probeer gewoon op te starten krijg ik bluescreen HERTSTEL waar me gezegd wordt dat ik mijn apparaat moet herstellen voor foutcode 0x000000f

 

Mijn Oldpc is gegarandeerd een gewone harddisk. Ik zal proberen te doen wat u me met de lik uitlegt...

Groeten,

Jive1 - Belgium

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey!

Probleem is nu, dat ik dat programma wel kan downloaden op mijn Nexpc, meer zelfs niet meer naar mijn Oldpc kopiëren, omdat ik mijn Windows 10 niet meer kan opstarten op Oldpc...

Kan ik dat met een USB-stick doen, en dan mijn Oldpc zo opstarten, zodat ik het programma daar op die Oldps kan laten lopen? Moet wel een windows-boot bij zijn dan....

Groeten

Jive1 - Belgium

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.