Ga naar inhoud

Beste gratis Kloonprogramma


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik zou graag mijn HD in mijn laptop vervangen door een SSD. Ik kreeg alle uitleg, maar weet niet wat het beste, gratis, programma is om te klonen. Als ik dat opzoek krijg ik als eerste Kloonzilla, maar even verder vind ik dan dat dit op niets trekt.

Wie kent de waarheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 43
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Als je vraagt: wat is de beste wagen/ boormachine/ restaurant/... krijg je verschillende meningen. (dus dat is een moeilijke vraag)

 

Zelf gebruik ik al een hele tijd EaseUS (free) ervoor, en die voldoet mij (voor wat ik nodig heb: gewoon systeembackups maken en eventueel (onderdelen ervan) terugzetten. Het is een vrij gebruiksvriendelijk programma

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is (wordt nu WAS0 mijn bedoeling om een SSD schijf in mijn laptop te steken. Daarvoor moet ik dus mijn huidige schijf klonen. Dat wordt op YouTube als heel simpel afgedaan, maar ik was er niet gerust in, dus ging ik dat klonen eerst oefenen op de HD van mijn vorige laptop. De eerste KLOON programma's waren uiteindelijk niet gratis, want zodra ik op klonen drukte kwam er een prijslijst. Dus Minitool Partition Wizzard geprobeerd. resultaat noppes, er staat niets op de schijf. Kan iemand mij zeggen wat ik fout deed? Hierbij de beelden van wat ik in volgorde deed.

kloon-1.jpg

kloon-2.jpg

kloon-3.jpg

kloon-4.jpg

kloon-5.jpg

kloon-6.jpg

kloon-7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.