Ga naar inhoud

MovieMaker Windows10


Amonra

Aanbevolen berichten

Overigens...

 

Windows MovieMaker is onderdeel van het pakket Windows Live Essentials 2012. Het pakket is nog steeds te downloaden, niet via Microsoft, maar wel via andere wegen. Ik (tip van Porrelaar) geef je een absoluut veilige weg!

 

Klik op de volgende link: https://www.pc-helpforum.be/topic/67144-windows-moviemaker/?do=findComment&comment=527911

 

Dan verschijnt een post van clarkie. Lees die op je gemak door. Desnoods twee keer, zodat je alles begrijpt wat je moet doen. Dat topic gaat niet over Windows Live Mail, maar over het downloaden en installeren van Movie Maker, een ander onderdeel van Windows Live Essentials 2012.

 

Nadat je in het bericht van clarkie op de link van droske  (HIER) hebt geklikt, lijkt er even niets te gebeuren. Wacht rustig af, want er wordt gebruik gemaakt van de Internet Archive Wayback Machine. Je reist dus even terug in de tijd om dat bestand op te halen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 21
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@droske Zoiets had ik al gemeld in dit topic. Zie deze reactie van mij op pagina 1 van dit topic:

Als downloadsite had ik daar niet de Wayback Machine genoemd, maar de website van Arjan Lobbezoo. Dat is ook een veilige download en het downloaden gaat dan sneller.

Amonra gaf aan af te zien van MovieMaker omdat dat programma niet meer ondersteund wordt door Microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, kweezie wabbit zei:

Dit installatiebestand zou "clean" zijn volgens virustotal.

Malwarebytes is een van de scanners die Virustotal gebruikt en daar geeft malwarebytes niks aan.

Misschien daarmee eens proberen.

Ik heb het programma via installatiebestand van kweezie geinstalleerd en dat ging goed. dus ga ik het nu uitproberen.

allemaal erg bedankt en een fijn weekend.

  amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Amonra zei:

ik ga geen programma installeren die niet meer wordt ondersteund door Microsoft. Werd ook door jullie in de eerste instantie ook afgeraden. 

Ik ben het volkomen met je eens.

Ik had echter niet opgemerkt dat je al voor een alternatief had gekozen.:blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden, Amonra zei:

Ik houd mij maar bij OpenShot. 

 

47 minuten geleden, Amonra zei:

ik ga geen programma installeren die niet meer wordt ondersteund door Microsoft. Werd ook door jullie in de eerste instantie ook afgeraden. 

Dan nemen we aan dat je vraag (probleem) is opgelost.

Mogen we het topic afsluiten of heb je nog vragen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.