Ga naar inhoud

Windows Spotlight werkt niet meer


sasin

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Waarom kunnen ze niet uit, als je op "Uitschakelen" klikt zijn ze uit.

Het is om te testen of één van deze programma's je pc storen, hierna kunnen ze weer aan als je getest heb.

Wat aan kan blijven is:

Windows Security notificat..

Realtek HD Audio...............

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, sasin zei:

alleen de AvLaunch laat zich niet uitzetten.

Ter informatie:

Quote

 

AvLaunch.exe is eigenlijk een eigen component die is gemaakt door Avast; een partner van AVG Internet Security.

Er is niet veel informatie over deze toepassing, maar in installaties met de AVG-bescherming die u in uw programma's en functies via het Configuratiescherm ziet staan.

U kunt de toepassing niet uitschakelen, want het lijkt erop dat het hoofddoel is om de Desktop AVG launcher toe te staan, om de onderdelen die u bij het instellen van AVG hebt gekozen om te installeren, uit te voeren. Ik denk dat het er gedeeltelijk is om te voorkomen dat sommige virussen AVG uitschakelen en zo uw beveiliging uitschakelen.

Je vindt de Registry entry hier op een 64-bit OS:

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\WOW6432Node\Microsoft\MicrosoftWindowsCurrentVersion\Run

Nogmaals, aangezien dit een systeemgestuurde site is, kunt u deze ook niet verwijderen.

 

 

Bron: reactie van Regedit32: https://www.windows10forums.com/threads/avlaunch-component.12385/

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat is vervelend, want dan moet je steeds zelf PCH bezoeken om te controleren of er nieuwe reacties in jouw topic zijn geplaatst.

Wanneer je zelf een topic opent, dan ben je automatisch geabonneerd op dat topic. Dat kun je bovenaan dit topic zien. Daar staat dan achter de titel van het topic: Je volgt dit.

Ik zie dat ook, omdat ik zelf al eerder reageerde in dit topic. Wanneer je op het getal achter "Je volgt dit" klikt, dan kun je zien wie nog meer op dit topic geabonneerd is:

image.png.5fe47b6d31a0fbdfe8b6aaf2f5f1af62.png

Iemand die op een topic geabonneerd is hoort automatisch notificatiemails te krijgen wanneer iemand anders op dat topic geabonneerd is. Behalve wanneer zijn e-mailadres niet (meer) klopt of wanneer hij in zijn Meldingsinstellingen heeft aangegeven dat hij niet op de hoogte wil worden gehouden van reacties.

 

Controleer het volgende:

Klik op je naam die helemaal rechtsbovenaan staat en klik daarna op Accountinstellingen:

image.png.fd48cb63ad064e3deac2436acffd3a90.png

Het Instellingenvenster wordt dan geopend. Controleer of je e-mailadres klopt.

 

Daarna klik je in de kolom die helemaal rechts staat op Meldingsinstellingen.

Loop die instellingen na. Kloppen ze?

Zo zien die instellingen er bij mij uit:

image.thumb.png.c31ea5a9c8749614fa813690b3a3e185.png

Als je daar iets wijzigt, dan moet je daarna natuurlijk onderaan op de knop Opslaan klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.