Ga naar inhoud

Recycle.bin herstellen


Bammens

Aanbevolen berichten

Hallo,

Op een externe schijf staat een bestand onder $Recycle.bin.

Ik wil dat bestand graag herstellen, maar elk 'gratis' programma blijkt niet gratis te zijn en moet ik of ponden of dollars betalen.

Is er een goed programma dat dit bestand gratis kan herstellen?

Dank voor uw reactie.

Vriendelijke groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

5 uren geleden, Bammens zei:

Op een externe schijf staat een bestand onder $Recycle.bin.

Ik wil dat bestand graag herstellen, maar elk 'gratis' programma blijkt niet gratis te zijn en moet ik of ponden of dollars betalen.

Is er een goed programma dat dit bestand gratis kan herstellen?

$Recycle.bin Folder is eigenlijk gemaakt door Windows om tijdelijke bestanden te bewaren. En u kunt de $Recycle.bin Virusmap niet permanent verwijderen of de $Recycle.bin-map verwijderen.

Het is een systeembestand en zal terugkomen als systeembestand.

Als $Recycle.bin Folder u ergert, maak het dan onzichtbaar door het verborgen te houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste abbs,

Ik zag de map (KNA) toen ik mijn externe schijf gekoppeld had aan mijn Humax 5200C. Ik weet dat in de map KNA een filmpje zit. Hij gaf echter aan dat hij verwijderd is en nu staat onder $Recycle.bin staat. Ik wil dit dus graag herstellen. Ik heb er een herstelprogramma op losgelaten. Zie foto.

Naamloos.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

$Recycle.bin Folder is eigenlijk gemaakt door Windows om tijdelijke bestanden te bewaren. En u kunt de $Recycle.bin

Wanneer u op een externe harde schijf  een bestand verwijdert word op de externe harde schijf automatisch $Recycle.bin (prullenbak) aangemaakt .
u kan op twee manieren bestanden verwijderen in Windows .
Onmiddelijk verwijderen zonder eerst in de prullenbak te gooien .
https://computertotaal.nl/artikelen/pc/snel-bestanden-verwijderen-zonder-prullenbak/
Naar de prullenbak verplaatsen , waarna het verwijderde bestand terug naar locatie kan teruggezet worden vanwaar het verwijdert werd .

aangepast door Gast
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het icoontje van de prullenbak op je bureaublad staat , rechtsklikken en kies voor eigenschappen . daar zie je de alle harde schijven .
Als je daar de externe harde schijf selecteert wat staat gemarkkeerd wat er met het verwijderde bestand moet gebeuren ?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.