Ga naar inhoud

Recycle.bin herstellen


Bammens

Aanbevolen berichten

Zoals reeds door anderen vermeld werd, is de map $Recycle.bin de prullenbak van Windows.
Elke harde schijf heeft zo'n (verborgen) systeemmap.
Als je de schijf aansluit aan een PC en je dan dubbelklikt op het icoon van de Prullenbak op het bureaublad, zou je dat verdwenen bestand moeten zien staan. Vanuit de prullenbak kan je het dan terugzetten naar de oorspronkelijke locatie: rechtsklik op de naam en kies terugzetten. (Op voorwaarde dat er niets met dat bestand gebeurd is door jouw pogingen met herstelprogramma's)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo abbs,

Nee, als ik de externe schijf op de pc aansluit, dan zie ik het bestand helemaal niet. Ik heb hem gezien toen de externe schijf gekoppeld was aan mijn Humax 5200C. Dus hij staat ergens op de externe schijf, allen kan ik hem niet zien.

 

Hallo DavidB,

Ik heb op de rechtermuisknop geklit en krijg te zien wat op de foto staat. Maar ik kan er verder niets mee doen.

 

Groet,

Bammens

Prullenbak.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar quotes van Bammens:

 

Quote

Op een externe schijf staat een bestand onder $Recycle.bin.

De externe harde schijf is K.

Quote

ik zag de map (KNA) toen ik mijn externe schijf gekoppeld had aan mijn Humax 5200C. Ik weet dat in de map KNA een filmpje zit. Hij gaf echter aan dat hij verwijderd is en nu staat onder $Recycle.bin staat.

 

Quote

Het vreemde is dat ik de map niet kan zien op de externe schijf. Ik zag hem alleen toen ik de externe schijf aan mijn Humax 5200C koppelde.

 

Quote

als ik de externe schijf op de pc aansluit, dan zie ik het bestand helemaal niet. Ik heb hem gezien toen de externe schijf gekoppeld was aan mijn Humax 5200C. Dus hij staat ergens op de externe schijf, allen kan ik hem niet zien.

 

Ter info:

Humax 5200C is een digitale ontvanger van Ziggo.

 

Samengevat:

Het probleem is dus hoe men een reeds verwijderd film-bestand vanaf een digitale ontvanger nog kan redden.

Het film-bestand is alleen te zien als de externe harde schijf is K aangesloten wordt aan de digitale ontvanger.

Wordt de externe harde schijf K aangesloten aan de pc is het film-bestand niet te zien.

 

:hmmmm2:

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

@abbs

 

Dat filmpje was (is reeds verwijderd) op de HUMAX, en is alleen te zien op de externe harde schijf wanneer de externe harde schijf aangesloten wordt aan de HUMAX.

 

13 uren geleden, iEscape zei:

Samengevat:

Het probleem is dus hoe men een reeds verwijderd film-bestand vanaf een digitale ontvanger nog kan redden.

Het film-bestand is alleen te zien als de externe harde schijf is K aangesloten wordt aan de digitale ontvanger.

Wordt de externe harde schijf K aangesloten aan de pc is het film-bestand niet te zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

iEscape, dank voor je reactie, maar dit wordt te ingewikkeld.

 

De map KNA is vanaf mijn pc op de externe schijf gezet. Hij is niet verwijderd via de Humax. Toen ik de externe schijf een paar dagen geleden aansloot op de Humax, zag ik de map KNA opeens staan. Ik heb de schijf toen op mijn pc aangesloten en zag de map niet meer.

Herstellen gaat niet, tenzij ik het programma koop en daarvoor betaal in Engelse ponden.

 

Naamloos2.jpg

aangepast door Bammens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind ook een ingewikkeld probleem, daarom heb ik jou berichten geciteerd. Het is lastig om te volgen.

 

Probeer het volgende:

Klik op het puntpijltje naar rechts bij $RECYCLE.BIN vervolgens zal je de inhoud van die map moeten kunnen zien.

 

562857932_Schermafbeelding2019-09-21om11_03_59.jpg.8ecc99461314048c749036b34c857fc8.jpg

 

Klik op het filmpje dat je wilt redden met de rechtermuisknop.

In de dropdown menu zie je een optie terugzetten of herstellen.

Of proberen het filmpje te kopiëren naar de pc (??? . . . ik weet niet of het zal lukken)

 

27 minuten geleden, Bammens zei:

De map KNA is vanaf mijn pc op de externe schijf gezet. Hij is niet verwijderd via de Humax. Toen ik de externe schijf een paar dagen geleden aansloot op de Humax, zag ik de map KNA opeens staan. Ik heb de schijf toen op mijn pc aangesloten en zag de map niet meer.

Ik vermoed toch dat je moet proberen de HUMAX aan jouw pc aan te sluiten of de HUMAX op te nemen in het computernetwerk. 

 

Anders zou ik ook niet weten.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Quote

 

Hallo iEscape,

Als ik op $Recycle.bin klik openen zich honderden bestanden, daar is geen wijs uit te worden.

 

Blijkbaar maak jij nooit je prullenbak eens leeg .
Het vertraagt je windows want die volle prullenbak neemt schijfruimte in beslag .
Als de prullenbak 100 % vol zit en niets meer bijkan, en je verwijdert bestanden worden die automatisch verwijdert van je HD en zullen die niet meer eerst naar de prullenbak verplaatst worden , wat volgens mij de oorzaak is dat je niet meer kan terugzetten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.