Ga naar inhoud

Recycle.bin herstellen


Bammens

Aanbevolen berichten

Uiteindelijk heb ik de bestandsmap kunnen vinden met de naam KNA. Het is een filmpje dat ik bewerkt heb met Pinnacle.

Als ik de map open krijg ik te zien wat op de foto staat, maar dan kan ik er nog niets mee.

Mocht u het ook niet weten, geen probleem, dan verwijder ik de map en is het gewoon jammer.

 

Blijft voor mij de vraag waarom de prullenbak (die ik een paar keer per dag leeg maak) niet tegelijkertijd de prullenbak van de externe disk leeg maakt.

 

 

Gevonden map.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

en hier snap ik eigenlijk ook niet de bedoeling van:

9 uren geleden, Bammens zei:

Mijn prullenbak op mijn pc leeg ik elke dag een aantal keren.

en dan nog méérdere keren per dag .. ??

Werk dan toch gewoon hiermee: image.png.284823e1ec00c7a8a776c7d2660537e3.png  (al is een prullenbak bedoeld om dingen-waarop-je-wil-terugkomen opnieuw boven te halen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meningen hierover zullen (zoals over alles :) ) verschillen, maar wat ik doe:

om de 2,3,4 weken:

1. prullenbak de oudste bestanden laten verwijderen (*)

2. dan laat ik hem sorteren op de grootte van de bestanden en bekijk ik de grootste bestanden - en of die wegmogen. Het zijn vooral deze die plaats op je schijf innemen.

 

En de rest mag van mij dan gewoon nog even blijven staan... :xd: - 'k zou zeggen: zoek je een eigen systeem uit dat je bevalt?

 

(*) en nu kan je discussiëren over 'wat zijn oude bestanden'?  De ene wil ze een jaar, de ander een half jaar, een derde... bijhouden - zelf verwijder is wat 1à2 maand oud is.

Mijn prullenbak staat standaard gesorteerd op pas verwijderde bestanden bovenaan de lijst, de oudste bestanden onderaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, Bammens zei:

Passer, mijn prullenbak staat als volgt ingesteld (zie foto)

Documentendisk = 49741 MB

Extern Film (K:) = 49741

Windows = 48396

 

Moet ik hier nog iets aan veranderen?

'k heb het even heropend, gezien er toch nog een vraag 'hangend' was:

 

Ja, 'k zou er wel wat aan wijzigen: ik merk dat je een ruimte voor de prullenbak reserveert van tegen de 1.000 Gig - dit is ook van het goede teveel.

Als je al iets van een 20,30 o40 Gig voorbehoudt, zal dit normaal al meer dan voldoende zijn (zeker als je komt van een toestand van praktisch 0 - gezien je dagelijks die prullenbak leegmaakte.

(dit zou ik doen voor al de schijven die ik in je plaatje zie)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.