Ga naar inhoud

Trage opstart van de mijn laptop


larsthestrat

Aanbevolen berichten

Dag,

 

Ik heb een Asus n751JK i7 intell core laptop (heb in het verleden al een keer gepost over de trage opstart), maar hij blijft nogal traag in het opstarten.

Als ik er eenmaal mee kan werken gaat het prima, maar de opstart duurt soms meer dan 1,5 minuut. Kan iemand mee kijken of daar iets aan te doen is?

Ik heb vorige week nog FRST/Eset acties uitgevoerd, maar dat hielp niet veel...

 

grt. Lars

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hallo,

 

Doe eens een speedtest:

Ga naar de website speedtest <-- Klik hierop) en klik in het midden van het scherm op GA.
Wacht tot de scan klaar is en klik op het icoon bij nummer 1.

5cb5b729c2bb8-speedtest.png

In het schermpje wat opent kopieer en plak de link onder Forum zie nummer 2. in je volgende antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download de junkware_removal_tool.pngJunkware Removal Tool naar het bureaublad.

Junkware Removal Tool uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Klik met de rechtermuisknop op JRT.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Druk bij het commandprompt venster op een willekeurig toets om door te gaan, vervolgens zal er een back-up van het register gemaakt worden.
  • De tool zal vervolgens het systeem scannen.
  • De scan kan afhankelijk van je systeemspecificaties soms vrij lang duren, wacht geduldig af.
  • Als de scan gereed is zal er een logje (JRT.txt) op het bureaublad opgeslagen worden en automatisch worden geopend.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan uw volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.