Ga naar inhoud

Trage opstart van de mijn laptop


larsthestrat

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Het onderwerp waar jij naar verwijst is van 2017, je zegt dat je het volgende heb gedaan Ik heb vorige week nog FRST/Eset acties uitgevoerd, maar dat hielp niet veel...

 

Zou je de logjes van FRST willen plaatsen met de naam (FRST.txt en Addition.txt)

En van Eset  Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 47
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

ok dan.

 

larsthestrat, ik denk dat we nu beter dit topic laten voor wat het is, dat je best een nieuw topic opent (mag met dezelfde titel als je dat wil), dat jij je probleem omschrijft, tevens vertelt dat je systeem op spy- en malware is nagekeken en goed bevonden (zet er eventueel een link bij naar dit topic) - en dan zien we wie erop af komt.

Bedoeling van een nieuw topic is: dan moeten mensen niet eerst deze twee blz opnieuw gaan doorlezen, dat maakt het voor hen wat makkelijker.

Goed?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.