Ga naar inhoud

windows 7 home naar windows 10


bettina

Aanbevolen berichten

Zoals het nu staat, staat het goed. Er staan vinkjes voor USB001 Virtuele printerpoort en voor Ondersteuning in twee richtingen inschakelen.

Dat is helemaal in orde. Als die twee vinkjes er direct al stonden, dan zal de knop Toepassen grijs zijn, want dan er is niets gewijzigd. Je hoeft dan alleen op OK te klikken. Het is dus goed zo.

 

Ik zie op jouw afbeeldingen dat de Lexmark nog niet als standaardprinter is ingesteld.

Ga naar Apparaten en printers. Klik met de rechter muisknop op je Lexmark printer en klik dan op ‘Als standaardprinter instellen’. Er hoort dan een groen bolletje met daarin een wit vinkje op de printer te komen.

Als je wilt weten hoe dat eruitziet, dan kijk je op de vorige pagina van dit topic naar de afbeelding van mijn Canon printer.
Die Canon printer van mij is maar iets jonger dan die Lexmark van jou. Ook voor mijn Canon was de laatste software voor Windows Vista, en toch werkt hij onder Windows 10. We geven het nog niet op!

Ik moet straks weg, maar ik zal na blijven denken over je probleem en hoop er later op de dag op terug te komen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me wat!

Nieuwe poging:

 

Klik op Start, en dan op Instellingen (het tandwiel).

In de app Instellingen klik je op Apparaten

Klik in de linker kolom op Printers en scanners.

Klik op de Lexmark printer. Er worden 3 knoppen zichtbaar. Klik op de knop Beheren:

image.png.0eb526e8a981556937fdc01e3b553f6b.png

In het volgende venster klik je op Probleemoplosser uitvoeren:

image.png.42f389d931af36516107534369df4213.png

Laat maar weten wat daarvan het resultaat was.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik vrees dat het inderdaad op is en aan vervanging toe is  maar ik wil je bedanken voor je duidelijke uitleg elke keer en geduld  Ik heb even zitten kijken bij printers (3 in1) en kwam uit bij de Canon MG3650S all-in-one printer wat is jouw advies  over deze  is het iets voor mij of heb je een andere suggestie  Ik zie door de bomen het bos niet meer  Graag jou mening  dat zou ik erg waarderen  voordat ik iets koop ..super bedankt 

aangepast door bettina
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canon is een goede printer, zoals de meesten, Maar mijn MG5750 heeft voor alles veel tijd nodig. Opstarten, lang gerammel voor hij klaar is. Na enkele minuten terug gerammel en schakelt hij naar stand by (?)  als hij dan begint te printen, weer lang gerammel voor hij start. Hij heeft ook vaak problemen met papieraanvoer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.