Ga naar inhoud

gmail...hoe ongewenste mail defintief verwijderen?


clovis

Aanbevolen berichten

Die bovenste 2 regels zijn betaalde advertenties (staat er ook zo in groen vermeld).

Die kan je verwijderen, door er met de muis boven te gaan staan (niet klikken) : dan komt er achteraan een icoon van een prullenbak. Als je daar op klikt zijn ze weg. Echter, binnen de kortste keren worden ze vervangen door 2 andere. Ik denk niet dat je daar kan van af geraken. Dit is de manier waarop Google er geld aan verdient. Net zoals hier op het forum reclamebanners verschijnen tussen de rubrieken, om inkomsten te genereren.

 

Gaat jouw probleem enkel over die 2 bovenste regels, of staat er tussen je reguliere mails ook SPAM waar je vanaf wil (bv. nieuwsbrieven of reclamemails van firma's waar je ooit iets bestelde) ? Daarvoor kan je wel regels aanmaken.

 

 

3 uren geleden, clarkie zei:

Voor een aantal andere mails lukt dat vaak ook via de link : unsubscribe.

Dit werkt meestal wel voor nieuwsbrieven van serieuze firma's ed. Maar als het écht om SPAM gaat, kan het net een negatief effect hebben, waardoor je nog méér ongewenste mails krijgt: Door erop te klikken bevestig je aan de afzender dat jouw mailadres actief is

 

 

3 uren geleden, Theo2602 zei:

ik stuur zo'n mails door naar verdacht@safeonweb.be

verdacht@safeonweb.be is voor het melden van Phising-mails en andere oplichting, NIET voor SPAM.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, clovis zei:

ublock is om advertenties bij het online surfen te blokkeren..niet bij mail.

En tóch ben ik van die 2 advertenties in gmail verlost sinds ik uBlock geïnstalleerd heb ;)

Je kan maar proberen hé.

 

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.