Ga naar inhoud

gmail...hoe ongewenste mail defintief verwijderen?


clovis

Aanbevolen berichten

Op 19/3/2020 om 23:01, stegisoft zei:

Kijk naar bericht van 8 maart van ABBS (tweede bericht van hem als antwoord naar jou)

 

begrijp het niet..en stop aub van in raadseltjes te Quoten..als ABBS te lui is om zelf te antwoorden..laat maar...jezus wat een website !!!!

aangepast door clovis
Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks raadseltjes maar iets wat je nog moet uitvoeren.

ABBS had wel degelijk geantwoord.

Heb je bij dat bericht fixlist.txt gezien dat je nog moet uitvoeren?

 

Onderstaande kopie

 

Hallo,

 

Laat je e-mail adres eens hier nakijken: https://haveibeenpwned.com/

 

Denk anders eens aan Spamfilter om dat te gebruiken.

 

Ik heb de logjes eens door genomenen zie niks raars alleen lege bestanden die weg kunnen.

Ga eerst naar je Download map open die en sleep FRST.exe daaruit naar je bureaublad.

 

63-20180328-003bd2.png
Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

 

fixlist.txt3 kB · 5 downloads

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, clovis zei:

begrijp het niet..en stop aub van in raadseltjes te Quoten..als ABBS te lui is om zelf te antwoorden..laat maar...jezus wat een website !!!!

Doe eens niet zo raar met je antwoorden en lees wat er word gevraagd, ik heb op 8 maart een antwoord gegeven:
https://www.pc-helpforum.be/topic/74250-gmailhoe-ongewenste-mail-defintief-verwijderen/#comments

 

En als jij te Lui bent om het uit te voeren wacht ik dat eerst rustig af, en dat ligt niet aan de website maar aan jou.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22/3/2020 om 09:16, abbs zei:

Doe eens niet zo raar met je antwoorden en lees wat er word gevraagd, ik heb op 8 maart een antwoord gegeven:
https://www.pc-helpforum.be/topic/74250-gmailhoe-ongewenste-mail-defintief-verwijderen/#comments

 

En als jij te Lui bent om het uit te voeren wacht ik dat eerst rustig af, en dat ligt niet aan de website maar aan jou.

 

sorry voor mijn gedrag,maar ik ZAG het gewoon niet :-(....mijn antivirus zag tevens FRST als een bedreiging tevens. je sprak van een "spamfilter"..suggestie welkéén ik kan simpel installeren?hierbij het fixlog..

Fixlog.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

 

SPAMfighter free staat goed aangeschreven: https://www.spamfighter.com/SPAMfighter/Lang_NL/Tutorial_Default.asp

Maar  100% er vanaf komen lukt nooit, je kan er ook over na denken om een nieuwe e-mail adres aan te maken.

Zodat je meerdere e-mail adressen heb, één voor de belangrijke zaken en één voor de mindere.

 

 

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware.MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op MBSetup.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Die is hier na te lezen Handleiding
  • Klik vervolgens op de knop Scannen om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.


Start Malwarebytes klik op "Detectiehistorie", klik op "Historie".
Dubbelklik op het recentste "Scan detectie".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5dd136f347bee-log_mbam.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Dan is je pc verder schoon:

 

Met het onderstaande tool ruim je de meeste tools op die we hebben gebruikt:


Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

  • Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie 5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:


- Gereedschap verwijderen

 

  • Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is.

  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt..
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
  • Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

 

Is het verder nog gelukt met SPAMfighter?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, clovis zei:

ik zal spamfighter niet installeren omdat het toch niet geheel gratis is.

Dat wist ik niet, weer wat geleerd (ik gebruik helemaal geen programma's ervoor).

Doordat ik meerdere e-mail adressen gebruik.

 

8 uren geleden, clovis zei:

nogmaals ...sorry voor mijn gedrag tijdens deze niet altijd makkelijke opgave..blijkbaar voor mij....

Dat is goed, ik kan ook begrijpen dat jij of iemand anders even tegen een muur lopen.

Maar wij hebben dit ook gehad hoor voor we iets meer van en over pc's wisten dus kan ik jou situatie inschatten.

Daarom zitten we hier om iedereen zo goed mogelijk van dienst te zijn dus streep erdoor en we gaan verder :thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.