Ga naar inhoud

Windows Update hangt vast


dreivilo47

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Theo2602 zei:

maar lees hier: 'misschien beter wachten'. Hoelang is dat dan?

tot je na enkele dagen er niet teveel problemen rond hoort. (en ja: dan kom je weer bij de vraag: wanneer is dàt, dat je er niet teveel enz...  :) )

 

Kijk, komen er nieuwe dingen uit, dan zijn er mensen die die al dadelijk willen proberen en uittesten en die halen ze dadelijk binnen.

Er zijn andere mensen die zeggen: ik kijk liefst eerst de kat uit de boom om te zien wat de ondervinding van anderen is.

(en wellicht zijn er nog andere typen mensen...)

 

Zelf haalde ik hem de eerste morgen binnen en - buiten enkele kleinigheden - ondervind ik er niet veel van. (dit kan natuurlijk ook tegenvallen,

maar daarvoor heb ik altijd recente systeembackups)

Elke lezer hier moet dus voor zichzelf beslissen wat hij/zij het liefst heeft...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 2/6/2020 om 13:22, dreivilo47 zei:

Ik heb onlangs besloten om tijdelijk de Windows 10 update niet te laten doorgaan.  Een goede beslissing blijkt vandaag.  Ik wacht nog even af en hou jullie op de hoogte.

Vandaag Windows Updates manueel nog eens uitgevoerd omwille van Patch Tuesday.  Geen updates.


Ik heb nog altijd Windows 10 versie 1909.  Hoe upgraden naar recentere versie indien deze niet automatisch wordt aangeboden via "Naar updates zoeken"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.