Ga naar inhoud

Windows media player


Theo2602

Aanbevolen berichten

Ik heb op mijn laptop juist W10 opnieuw geïnstalleerd. Dus moet ik al mijn programma's opnieuw installeren. Een van die programma's wil niet installeren, omdat hij dingen nodig heeft van Windows Media player.

Die staat er blijkbaar niet op, maar langs Google vond ik, hoe ik hem aan geïnstalleerde programma's moest toevoegen. daar staat hij nu in, maar evengoed wordt hij door het betreffende programma niet gevonden. ik heb ook op een filmpje geklikt, eigenschappen en opstarten met, maar ook daar komt WMP niet tevoorschijn.

In bijlage zie je dat hij wel in geinstalleerde apps staat.

windows media player.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

2 minuten geleden, Theo2602 zei:

Ik dacht dat ik al gezegd had, dat dit niet werkte,

Ik dacht dus dat je hem in de beginlijst niet vond Theo.

 

Dan moet je op zoek gaan naar de exe die je WMP in gang zet, dat doe je door in de lijst die je krijgt als je op Kies een Andere App klikt,

door dààr helemaal onderaan te klikken op Meer Apps.

 

Dan krijg je een langere lijst.

 

Staat hij er bij: klik hem aan

Staat hij er niet bij: dan vind je (weer onderaan) een optie: Een Andere App zoeken op deze PC.

   klik daar dan op en je komt in je gewone verkenner. Dààr ga je dan op zoek naar de exe dit je WMP in gang zet - en je klikt die exe aan.

 

succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb heel de computer met *.exe afgezocht, tientallen resultaten, maar geen WMP ofte Windows media player.

Wat die programma's (ondertussen al 2) betreft. Dat zijn Cyberlink power director, en base camp van Garmin.

Weet je nu meer???

Ik denk dat er iets fout is gelopen toen ik de app heb 'bijgevoegd'

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.