Ga naar inhoud

Overbodige bestanden???


Amonra

Aanbevolen berichten

55 minuten geleden, Amonra zei:

Ik heb de 15 rood aangekruiste programmas  verwijderd; daarna werkte 13 overige programmas niet meer .

Na het her installeren van Microsoft Edge werkte alles weer. 

Hartelijk dank voor de hulp ,

fijn weekend 

    Amonra

 

55 minuten geleden, Amonra zei:

ITe vroeg gejuigd .Buroblad pictogram HP ENVY 4500 werkt niet meer. zie bijlage.

 

Schermafbeelding 2021-04-10 160005.jpg

Schermafbeelding 2021-04-10 155914.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 89
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

5 uren geleden, Amonra zei:

Ik heb de 15 rood aangekruiste programmas  verwijderd; daarna werkte 13 overige programmas niet meer .

Na het her installeren van Microsoft Edge werkte alles weer. 

 

Dat je Edge opnieuw zou moeten installeren verrast me niet helemaal. Echter dat er 13 programma's niet meer werkten dat klopt zeer zeker niet. Wellicht aanzie je elke snelkoppeling op je bureaublad als een programma maar dat is niet zo. Ik denk dat je een aantal snelkoppelingen naar URL's op je bureaublad had staan en dat die niet meer werkten toen Edge niet meer werkte en dat klopt dan wel natuurlijk.

 

Zelf maak ik geen gebruik van een HP printer. Daarom mijn vraag, waarnaar leidde de snelkoppeling HP ENVY 4500 series? Naar de Scanner van je HP printer, of een andere taak van je printer?

 

Klik eens met de rechter muisknop op die snelkoppeling en kies Eigenschappen. Toon ons eens dat venster.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Calvus

 

Klopt, via die weg kan het altijd. Ook via de app Scanner trouwens. Voorwaarde is wel dat de driver software van de printer ongeschonden is

 

Ik had echter graag geweten of het via de software van de printer ook nog kan.

Daarom zou ik Amonra eens willen vragen om in de programmalijst zoals Calvus die toont eens naar de programma-map HP te gaan. Open die eens en toon ons er de inhoud van

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.