Ga naar inhoud

Geen verbinding meer


Aanbevolen berichten

7 uren geleden, kweezie wabbit zei:

De laatste update dateert van 12/08, dat lijkt dus in orde te zijn.

Volgens kweezie wabbit is Windows Update dus in orde.

Ik ben het bijna helemaal met hem eens. Jij hebt versie 21H1 van Windows. Dat is de meest recente versie. Maar mogelijk heb je nog niet de meest recente build. Het buildnummer verandert (wordt hoger) na iedere Windows Update.

 

Ik zie namelijk dat jij nog een update mist. In Speccy zie je eerst de geïnstalleerde updates. Maar als je naar beneden scrolt, zie je daaronder de mislukte (Not Installed) updates. Jij mist update KB4023057.

 

Open Instellingen > Bijwerken en beveiliging, en klik dan op de knop Naar updates zoeken. Kijk dan of KB4023057 wordt aangeboden en of je die update kunt installeren.

 

Als de update gelukt is, dan heb ik nog een andere opdracht voor je:

Naast de knop Start (de Windows vlag) staat een zoekknop of zoekvak. Klik op die zoekknop of in dat zoekvak en typ dan winver

Druk daarna op de Enter toets.

Je krijgt dan een klein venster te zien. Daarin staat welke versie en welke build van Windows 10 jij hebt.

Als jouw Windows 10 helemaal is bijgewerkt, moet je onderstaande build hebben:

6117d000900d3-Ashampoo_Snap_2021.08.14_1

Dat is dus build 19043.1165

aangepast door porrelaar
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.