Ga naar inhoud

Geen verbinding meer


Aanbevolen berichten

Geen geld?

 

Als je al je uitgaven van je aankopen bij elkaar telt dan heb je een spiksplinternieuwe computer. Tel eens bij elkaar: een stuk of drie vier computers van neem nu nog maar 60 euro. Dan je upgrades: Videokaarten, LAN kaarten, SSD's, enz. Dan je kosten voor herstellingen in de winkel, want die zijn er ook geweest meen ik me te herinneren. De miserie laat ik hier nog even achterwege maar is ook niet goed voor de gezondheid.

 

12 minuten geleden, Theo2602 zei:

en niemand die hem na mij gaat gebruiken

Is dat iets waar u zich zorgen om maakt. Amai mijn klak.

 

Deze computer is nu bij Aldi in diverse filialen nog beschikbaar en afgeprijsd naar 450 euro.

Omdat je blijkbaar niet lang meer denkt te leven, gun jezelf nog eens iets dat nog min of meer van deze tijd is je weet niet wat je overkomt en dan kun je tegen Sint Pieter straks nog over alles meepraten. :xd:

 

Niet kwaad worden hé Theo, 't is vooral ook grappig bedoeld.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens Droske, het is goed dat je nog leden hebt, zoals ik. Ik ben nog lid van 2 andere forums, en die hebben vaak weken geen nieuw onderwerp meer.

En wat die nieuwe computer betreft, om iets te hebben dat beter is dan wat ik nu heb, kost dat minstens 1.000 euro

De tweede computer is minder belangrijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

En wat die nieuwe computer betreft, om iets te hebben dat beter is dan wat ik nu heb, kost dat minstens 1.000 euro

Over welke van uw computers hebben we het dan Theo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is deze, waarvan jij zegde dat, als ik er een SSD en een betere videokaart instak, hij veel beter zou zijn dan mijn Assus. Ik heb dat dan ook gedaan. Kostprijs:

8 december 2020 DELL optiplex 390, gekocht langs Marktplace.

Hij is beter dan mijn huidige, en ik doe dus nogal wat aankopen. Zo wordt de prijs:

Aankoop                                    60 euro

VGA kabel+toetsenbord:           24 euro

SSD schijf 500 GB          60 euro

Grafische kaart                          35 euro

Bracket om SSD in te zetten      18 euro

Slede+Sata kabel                       16 euro

Monitor                                     15 euro

Office 2016                               19 euro

Totaal                             246 euro

         

 

DESKTOP-CDE5RUK.speccy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Krachtiger dan die Asus zal hij dan ook wel zijn maar dat zegt niets over de kracht van die Dell hé. Ook die dell kan in de verste verte niet tippen aan die afgeprijsde pc van den aldi.

Maar laten we hier maar mee stoppen Theo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.