Ga naar inhoud

Geen verbinding meer


Aanbevolen berichten

Het zou zo maar eens kunnen dat VirtualBox roet in het eten strooit maar dat is maar dat kan ik niet hard maken want ik heb totaal geen ervaring met VitualBox. Misschien leest er wel iemand mee die daar wel verstand van heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, ictknechter zei:

Ik weet dat virtual box een virtuele netwerk adapter maakt.

Net als u weet ik dat ook via het Internet maar dat wil niet zeggen dat ik me daarom geroepen voel om er adviezen over te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is VBox ook niet de oorzaak.

 

2 uren geleden, Theo2602 zei:

In apparaatbeheer blijft staan dat het toestel perfect werkt.

Dat betekent alleen dat er een goede driver correct geinstalleerd is maar het zegt niets over de fysieke toestand van de netwerkkaart.

 

Type cmd in “Windows zoeken” .

Klik met de rechter muisknop op  Opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren.  Het opdrachtvenster wordt geopend. 

Typ  ping localhost -n 500 > "%userprofile%\Desktop\ping.txt en druk enter.

Op het bureaublad zal nu het bestand ping.txt verschijnen.

Voeg dat bestand toe als bijlage

 

Doe ondertussen ook het volgende op een pc waarmee je wel internet verbinding hebt.

Type cmd in “Windows zoeken” .

Klik met de rechter muisknop op  Opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren.  Het opdrachtvenster wordt geopend. 

Typ  ipconfig /all > "%userprofile%\Desktop\ipconfig.txt    en druk op Enter

Op het bureaublad zal nu het bestand ipconfig.txt verschijnen.

Voeg dat bestand toe als bijlage

 

 

H

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.