Ga naar inhoud

Geen verbinding meer


Aanbevolen berichten

Ik was aan het denken W10 terug installeren, eerst met behoud van, programma's, nog niet gelukt, volledig herstel.

Is toch maar amusement hé.

Driver kan ik niet vinden zonder internet. ik had een Dongle om WiFi te gebruiken, maar nadat ik hem jaren niet meer gebruikte, heb ik hem waarschijnlijk aan iemand cadeau gedaan. Dat gaat altijd zo, zodra je iets, dat je nooit gebruikt weg doet, heb je het nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de suggestie van @droske correct is.

Wat je zekere eens kan proberen (geheel ongevaarlijk voor je instellingen) is in "deze pc" ( in het zoekvak): -> beheren -> apparaatbeheer -> netwerkadapters ->  op de ethernetadapter rechtermuis : apparaat verwijderen".

Start de pc opnieuw op; de correcte driver zal automatisch geïnstalleerd worden. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar eens wat p38cyq zegt.

Toon eventueel eens een screenshot van je Netwerkadapters in Apparaatbeheer.

 

 

Als dat niets oplevert verwijder dan een de beide, in onderstaande afbeelding getoonde netwerken door er met 'rechts' op te klikken en te kiezen voor Uitschakelen.

 

instel-2.jpg

 

Klik nu met rechts op Ethernet en kies voor Inschakelen.

aangepast door droske
"beide" in rood gezet.
Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uren geleden, droske zei:

Als dat niets oplevert verwijder dan een de beide, in onderstaande afbeelding getoonde netwerken door er met 'rechts' op te klikken en te kiezen voor Uitschakelen.

 

instel-2.jpg

 

Klik nu met rechts op Ethernet en kies voor Inschakelen.

 

 

Het VitualBox netwerk NIET inschakelen.

 

PS. Tot vanavond of morgenvroeg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor alle zekerheid de draden nog eens veranderd, geen oplossing.

dus netwerkkaart? Kan dat getest worden?

Voor ik de computer wegdeed, moest ik de laatste tijd al vaak die 'herstelling' doen om verbinding te maken, maar dat lukte dan elke keer. Toen ging hij weg omdat ik geen beeld meer had, en het bleek een geheugenlatje te zijn.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.