Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid meer WIN10 PRO


theplayer

Aanbevolen berichten

Je krijgt dan wel een heel ander scherm dan ik.... ?

Normaal moet je - als je rechts op je windowsknop klikt dit moeten krijgen:

afbeelding.png.cba69f85d596478055258520dd385352.png

 

en waar bij mij Windows Terminal staat, zou dan bij jou Opdracht prompt of  Powershell moeten staan.

(vraag aan mezelf: waar komt bij jou toch Apps en Zoeken op het web vandaan? ? )

Klik je wel RECHTS op je windowsknop? ?

 

Buiten deze vragen:

- welke versie van de 10 heb je? de 21H2 ?

- en kon je nu dat commando dat P38cyq je aanreikte al uitvoeren in de commandprompt?

  > zo ja: wat gaf het?

  > zo nee: hoe komt het dat het je nog niet lukte?  (want 'Ook weer als admin? Want die is erg lastig om te krijgen' is niet hetzelfde als 'het lukt me nooit (meer)' ...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden, Passer zei:

Je krijgt dan wel een heel ander scherm dan ik.... ?

Normaal moet je - als je rechts op je windowsknop klikt dit moeten krijgen:

afbeelding.png.cba69f85d596478055258520dd385352.png

 

en waar bij mij Windows Terminal staat, zou dan bij jou Opdracht prompt of  Powershell moeten staan.

(vraag aan mezelf: waar komt bij jou toch Apps en Zoeken op het web vandaan? ? )

Klik je wel RECHTS op je windowsknop? ?

 

Buiten deze vragen:

- welke versie van de 10 heb je? de 21H2 ?

- en kon je nu dat commando dat P38cyq je aanreikte al uitvoeren in de commandprompt?

  > zo ja: wat gaf het?

  > zo nee: hoe komt het dat het je nog niet lukte?  (want 'Ook weer als admin? Want die is erg lastig om te krijgen' is niet hetzelfde als 'het lukt me nooit (meer)' ...

 

 

 

En daar gaat het dus al fout... Ik krijg dan dit:

afbeelding.png.2ea1574a5638a7954daf6f536eeb9644.png

 

Ik heb WIN 10 PRO   De 21H2 ken ik niet....

 

En dat commando van P38cyq kan ik niet uitvoeren als ik dat als admin moet doen via cmd...

 

Ik klik  zeker met rechts op de windows startknop linksonder! Op het toetsenbord gaat dat niet met rechts :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Je zit daar in een ander menu dan wat @Passer bedoelt, je hebt blijkbaar een ==Classic Start Menu== overlay geïnstalleerd, daar werkt de suggestie van Passer niet : het is een ander menu!. (ik gebruik dat ook, vandaar.....)

- De andere problemen om in CMD/admin mode te geraken worden mogelijks veroorzaakt door fouten in het register zoals je al schreef....

- Probeer een alternatieve methode om in CMD te geraken: in je verkenner, navigeer naar  C:\Windows\System32.

Daar naar de folder cmd.exe, rechtermuisknop, openen als administrator.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.