Ga naar inhoud

Plotseling geen geluid meer WIN10 PRO


theplayer

Aanbevolen berichten

OK.

Laten we terug gaan naar het punt waar alles verkeerd is beginnen lopen.

Je hebt een regclean uitgevoerd, werd er bij het starten van het programma niet gevraagd om een back-up te maken van het register ?

Als je een back-up gemaakt hebt, is het eenvoudig; programma opnieuw draaien, en back-up terug zetten.

 

Een Windows opstartmedium maken op je PC lijkt niet te lukken, heb je een andere computer om dit te doen ?

 

Opmerking: met oudere generaties van Windows (95) was het nuttig om problemen op te lossen met een regclean.

Sinds Windows 7 en XP, is het helemaal niet nodig om het register op te schonen; het besturingssysteem zelf houd alles onder controle.

Houd je er toch aan om het register af en toe op te schonen, dan raad ik je "Reglean" aan, wel opletten bij de installatie hiervan, dat je niet de custom installatie kiest, anders krijg ongewenst andere software opgedrongen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Eddy X. Ik weet nu dat ik beslist fouten heb gemaakt door een regclean programma te gebruiken (CCleaner) waardoor deze  problemen allemaal ontstaan zijn, Door onnadenkendheid onkunde en negeren heb ik bovendien backuppen steeds vooruitgechoven...

Echter, nu zit ik deze situatie en ik wil daar toch graag weer uitkomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, Eddy X zei:

Als je een back-up gemaakt hebt, is het eenvoudig; programma opnieuw draaien, en back-up terug zetten.

 

Een Windows opstartmedium maken op je PC lijkt niet te lukken, heb je een andere computer om dit te doen ?

 

enne: al een andere stick geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Passer zei:

ok, 'k probeer het straks wel even.

 

enne: we spreken hier toch over een legale windows Pro?

en ik herhaal mezelf nog maar eens even: 

 

Geweldig! Ben heel benieuwd...

We spreken inderdaad over eenheel legale WIN 10 Pro die eind 2019 met een ASUS TUF Z390 PLUS Gaming computer is geleverd door Azerty in Raalte. Sindsdien daar nog nooit problemen mee gehad! 

 

Daarom vermoed ik dat de hudige problemen met dat Media Creation Tool (mede) veroorzaakt worden door het corrupte WIN 10 OS.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.