Ga naar inhoud

cookies op pch


falstring

Aanbevolen berichten

hé, nu heb ik het ook: 

 

edit: en gisteren stond hier een tijdje een plaatje van die popup en (niet onmiddellijk!) na een tijdje merkte ik dat dit plaatje

ribbedebie was.

Nu ik hier een edit ging geven, stond onderaan het bewerkvenster nog wel de kàder van een plaatje, maar de inhoud was leeg... :questionmark:

Die kader heb ik dan ook maar verwijderd.

(het plaatje was gewoon het plaatje van een popup met de vraag wat ik wilde ivm die cookies - een deel van het plaatje staat nog in mijn

volgend bericht)

aangepast door Passer
even melden dat het plaatje verdwenen is
Link naar reactie
Delen op andere sites

rare dingen: ik wilde het plaatje hierboven verkleinen, maar niks: elke keer dat ik erop klikte verscheen die melding weer opnieuw en alleen met F5 kon ik ze op het eind wegkrijgen (het duurde wat eer ik dit doorhad)

EN... klikken op Instellingen beheren,  Ga verder met..., en ook Leverancierslijst: er verscheen wel een handje (klikbaar linkicoontje) maar iets openen: niks hoor...  :(

 

Trouwens: wat doet dit daar ?   image.png.aea8b71fb0dfb1f4f63d20c4bf9af7a3.png  (doet me aan malware denken, want een levenrancierslijst is toch voor niemand nuttig in een topic??)

 

Maar nu ben ik het popupvenster eindelijk kwijt geraakt (ik kon daarnet gewoon niet verder, wat ik ook deed: steeds weer dat venstertje  :( )

maar ik ben het kwijt geraakt dank zij mijn Ublock Origin die ik dat venster gewoon liet blokkeren en dus nu is het ribbedebie.

 

en misschien is Karel hier iets meer? :

image.thumb.png.a75ff3fc74a6a39a7893fb2606db5f80.png

 

vervelend ding !  (néé: niet Karel, wel dat popupventer :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien nuttig voor Karel:

 

plaatje-1.thumb.jpg.74aede643901fe56b86634a22d192ab1.jpg

Raar: 'k wiste net die filters in Ublock Origin en even plots als heel het gebeuren verschenen was daarnet, is het nu ook verdwenen: geen popupjes meer, alles 'normaal' in dit topic...   (nochtans staat mijn UO nu gewoon terug op)

 

 

 

 

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

'k heb ook de laatste versie en - buiten gisterenavond - nog geen enkel probleem ermee gehad

Maar dus gisterenavond had ik het dus ong een half uurtje (tussen mijn eerste en laatste post ) en even plots was het gisteren gedaan.

Nu (ben pas op PCH) is alles weer 'peis ende vree' - niks popup....

Raar dus.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.