Ga naar inhoud

cookies op pch


falstring

Aanbevolen berichten

Ook bij mij lijken de problemen nu opgelost.

Op mijn desktop pc voegde ik de addon ‘I don’t care about cookies’ toe aan Firefox. Die zorgt ervoor dat ik geen cookiemeldingen meer te zien krijg.

 

Op mijn iPad en iPhone leek het probleem veroorzaakt te worden door Adguard, mijn adblocker. Ik schakelde Adguard uit en even later weer in. En daarna kreeg ik de cookiemelding ook niet meer. Ik kreeg die cookiemelding sinds afgelopen zondag of maandag om de haverklap, bijvoorbeeld wanneer ik het profiel van een lid wilde bekijken. Ja, ook wanneer ik mijn eigen profiel wilde bekijken. Ik kreeg de cookiemelding dan alleen weg door de pagina te verversen, want klikken op een van de opties in het venstertje met de cookiemelding had geen enkel effect. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ik krijg mijn vorig bericht niet geëdit: toen ik afsloot, kreeg ik het weer.

Poging tot wijzigen vorig bericht liep telkens uit op dat venster. En deze keer hielp 'doorgaan met aanbevolen' nièt en moest ik een -F5 doen - maar dan zat ik terug buiten vorig bericht.

Dus dan maar een nieuwe post geplaatst...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mijn iPad en iPhone (browser: Safari) is het euvel vandaag helaas weer terug: steeds weer dat cookievenster waarin ik kan klikken zoveel ik wil op 'Ga verder met aanbevolen cookies', maar dat heeft geen enkel effect, want het cookievenster blijft gewoon staan. Ik krijg het dan alleen weg door de pagina te vernieuwen of door een pagina terug te gaan.

Dat trucje van gisteren: adblocker uitzetten en daarna weer aan, was dus ook de definitieve oplossing niet.

En ja, ik had de tip van kweeziewabbit al uitgevoerd: alle webgeschiedenis en cookies verwijderen. Dat had niet het gewenste

effect.

 

Op mijn desktop pc lijkt het nu goed te gaan, doordat ik sinds gisteren in Firefox gebruik maak van de extensie 'I don't care about cookies', waardoor ik de cookiemelding niet meer te zien krijg.

Blijkbaar is er toch iets speciaals met die cookiemelding van PCH, want met andere websites heb ik dit probleem niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.