Ga naar inhoud

cookies op pch


falstring

Aanbevolen berichten

Poeh, het valt niet mee om te reageren in dit topic. De twee bovenstaande reacties verschenen toen ik het probeerde met Firefox. Dat lukte dus niet. De cookiemelding verscheen en die was niet weg te krijgen.

Hieronder de cookiemelding die ik te zien kreeg nadat ik een paar letters had getypt:

63346dfdabe16-Ashampoo_Snap_2022.09.28_1

En die cookiemelding kreeg ik niet op de normale manier weg. Normaal klik je op 'Ga verder met aanbevolen cookies', maar dat had geen enkel effect. De cookiemelding bleef staan. Ook een klik op 'Instellingen beheren' had geen enkel effect. Dan maar geklikt op 'Leverancierslijst'. Weer geen effect. Toen ik klikte op Privacy Policy werd die geopend in een nieuw tabblad, maar daarmee kreeg ik de cookiemelding niet weg.

Door te klikken op de knop Pagina terug ging ik inderdaad een pagina terug, dus weg uit dit topic. En de paar letters die ik getypt had werden daardoor als reactie geplaatst.

 

Is dit alleen met Firefox? Nee, met de browser Edge maakte ik exact hetzelfde mee. Met Chrome en Opera gaat het wel goed. Daar krijg ik ook de cookiemelding, maar die verdwijnt na klikken op 'Ga verder met aanbevolen cookies'.

Ook nog getest met Safari op iPad en iPhone. Ook daar hetzelfde euvel met de cookiemelding die niet op de normale manier weg te krijgen is.

 

Deze reactie typ ik nu met de browser Opera op mijn desktop pc, want met Firefox op mijn desktop pc of met Safari op mijn iPad of iPhone kan ik hier niet reageren.

 

O ja, die cookiemelding verschijnt ook wanneer ik het forum met Firefox bekijk en klik op een hartje om te zien wie die reactie geliket heeft:

63347056c6772-Ashampoo_Snap_2022.09.28_1

En ook dan is die cookiemelding niet weg te krijgen.

Ligt dat nu echt aan mijn pc én aan mijn iPad én aan mijn iPhone? Dat kan ik me niet voorstellen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is een verouderd onderwerp. Heb je een gelijkaardige vraag? Start dan een nieuw topic in dit forumonderdeel aub.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.