Ga naar inhoud

foutmelding bij Google Foto's


Geertjan Zinken

Aanbevolen berichten

En de prijs gaat naar?????? PORRELAAR  Proficiat!

 

Inderdaad de BitDefender Anti Tracker is de boosdoener. Nadat ik deze had uitgeschakeld werden de filmpjes als vanouds weer vertoond. 

Vraag: is deze extentie belangrijk voor het veilig internetten en moet ik daar Bitdefender over aanspreken? Of kan ik deze gerust weglaten?  Ik wil jullie allemaal heel hartelijk bedanken voor de ruime tijd die jullie in mijn probleem hebben gestoken en vooral jullie vasthoudendheid. Grote klasse!  Geniet nu maar van het weekend. 😀  Groet, Geertjan

aangepast door Geertjan Zinken
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

 

 

Inderdaad de BitDefender Anti Tracker is de boosdoener. Nadat ik deze had uitgeschakeld werden de filmpjes als vanouds weer vertoond. 

 


dan heb je de  vele tips in de linken die in mijn berichten stonden gisteren en vandaag niet goed of niet gelezen.

 

Daar stond ook in om de extensies in je browser uit te schakelen.

 

belangrijkste is jouw probleem is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Clarkie en Porrelaar. Dan stel ik voor dat jullie de prijs delen. Ha, ha,

Ik had overigens begrepen dat ik alleen de extentie Webapps 123 en Offline documenten moest verwijderen. Sorry , maar na een paar dagen na het scherm turen gaat er wel eens wat mis. In ieder geval nogmaals hartelijk dank voor uw inzet. Groet, Geertjan 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie gaf dezelfde tip inderdaad al eerder, maar ik merkte dat je zijn aanwijzingen niet (volledig) had opgevolgd. Daarom heb ik ze herhaald. Ik hoef geen prijs, maar als ik hem toch krijg, dan deel ik hem met clarkie... 😉

 

27 minuten geleden, Geertjan Zinken zei:

is deze extentie belangrijk voor het veilig internetten

Tja, Bitdefender zegt er zelf over: "Bitdefender Anti-Tracker is een browserextensie die u zal helpen uw online privacy te vergroten en de laadtijd van de websites die u bezoekt te versnellen."

 

Online privacy, tja, misschien wordt het door het gebruiken van Bitdefender Anti-Tracker wat minder makkelijk om een profiel van jou op te bouwen om jou zodoende gepersonaliseerde reclame te kunnen tonen. Ik lig daar zelf niet wakker van, want ik zie helemaal geen reclame dankzij mijn adblocker.

 

Je kunt Bitdefender Anti-Tracker standaard ingeschakeld laten. Alleen wanneer je naar Google Foto's (of Google Drive) gaat, moet je die extensie van tevoren even uitschakelen om afspeelproblemen te voorkomen.

 

En ik wens jou ook een fijn weekend! :hello:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.