Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Gast [S]Darkness

Moederbord kopen voor laptop kost meestal erg veel geld de aanschaf prijs is bijna een nieuwe laptop waard je kan HP even mailen of ze er beschikbaar hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha :D budget ? opmoment niets ik ga eerst de laptop moeten verkopen :D

T'zit zo ik kan mijn laptop nog gebruiken eh die werkt, alleen kan ik de batterij niet meer opladen om dat er iets stuk is in't moederbord... mja swat ik ga hem eens op kapaza en die dinges zetten en kijken wa ik ervoor krijg.

jullie zijn allezinds fel bedankt voor jullie advies

Link naar reactie
Delen op andere sites

de laptop heeft nog 3 maanden garantie, ma deze is kapot gegaan in de peride dat ik mijn stage moest afwerken, een computerwinkel dacht dat een diode doorgebrand was en zei dat het te herstellen was door gewoon die diode te overbruggen. voor mij leek dat toen interesant want dan was ik de laptop ma 2 dagen kwijt. Als ik hem naar hp moest sturen zou dat min een week duren voordat ik hem terug zou krijgen, ik moest echt verderwerken aan mijn stage dus hebbik hem laten opendoen int computerwinkelke ==>dus garantie weg :bawling:

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.