Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

PC Helpforum is recent via verschillende kanalen in het nieuws geweest. Nu willen wij wel eens weten van onze forumgebruikers hoe ze hier terechtgekomen zijn. Wil je ons daar misschien een handje bij helpen en even een bolletje aanklikken bij deze enquete ?

En je mag natuurlijk ook in een berichtje hieronder je stem eventueel toelichten ! Of bijkomende relevante informatie verschaffen (welke krant, welk computertijdschrift, eventueel ander forum, e.d.).

aangepast door kape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vrouw lag in ziekenhuis en een beetje uit verveling was ik op internet iets aan het zoeken.

Heel toevallig kwam ik hier uit.

Zag de vragen en zei tegen mezelf dat ik dat ook kan antwoorden.

Dus begon ik eraan en bleef tot op heden hier plakken.

Het heeft een hele tijd geduurd eer ik medewerker werd.

Ik dacht toen dat medewerker alleen voor de Antwerpenaren was of zo iets.

Laat staan dat ze me zouden vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf kort na de start van het forum hier terecht gekomen via Google.

Toen was ik nog een onwetende eindgebruiker die nog niets specifieks met pc's deed.

Ik las wat rond en vond het wel gezellig en interessant, zodoende hier blijven plakken, dingen geleerd, en he, nu zijn we jaren verder en hebben we een super website!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Kape,

Dit is heel simpel: een artikel in Clickx magazine # 212 van 2 maart 2010. Dit artikel had ik bewaard (en heb het nog). Zo dus.

De hulp die ik kreeg/krijg waardeer ik ten zeerste.

Nu nog afwachten of het lopende probleem een oplossing vindt. In ieder geval heb ik er heel wat uit geleerd en andere leden of gasten die dit (en dat van anderen) opvolgen, steken er zeker wat van op. Doe zo voort!

WaWa

aangepast door WaWa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.