Ga naar inhoud

Dasle

Lid
  • Items

    9.752
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Alles dat geplaatst werd door Dasle

  1. Hoi jaakie, Als je probleem hiermee is opgelost, mag je het topic als zodanig markeren door op de knop te klikken. ;-)
  2. Kan over dit medion moederbord maar geen extra info vinden Als jij in je BIOS komt, ziet deze eruit zoals in de volgende afbeelding? Of deze? Vermeld eventueel even de verschillende opties die je ziet staan.
  3. Een USB 3.0 poort of apparaat kun je herkennen aan de blauwe kleur. Als je de achterkant van je pc waar je aansluitingen zitten bekijkt zul je dit het makkelijkst kunnen zien.
  4. Hoi EvaDR, Je hebt een Packard Bell EasyNote, aan de onderzijde van je laptop zal naar alle waarschijnlijkheid een typeplaatje zitten. Staat daar niet het modelnummer vermeld?
  5. Heb gekeken op de site van Medion, drivers zijn voorhanden maar een handleiding van het moederbord of andere manual is niet beschikbaar Dat hij niet meer is uitgevallen is alvast een pluspunt maar de temperaturen zijn helaas nog te hoog. Ik zal nog even voor je verder zoeken.
  6. Gaat het toevallig om een Medion pc? Mocht dit zo zijn kan je het MSN nummer vermelden? Dit vind je terug op het type plaatje en bij een pc is dit Art. n° Je zou alvast eens bij het tabblad Advanced kunnen kijken of je iets terug vind.
  7. Dasle

    pop-ups

    Heb je één of andere Adblocker geinstalleerd? Schakel deze dan eens uit. Anders: Ga eens via Tools > Options naar het tabblad Content (Inhoud) Klik dan op de knop Exceptions (Uitzonderingen) Kun je in dit venster bij jou HLN.be terug vinden. Vul anders de url in en klik op toestaan.
  8. Ik zal de experts (Kape & Kweezie Wabbit) even verwittigen via een PB. Als ze online komen helpen ze je verder.
  9. Kun je d.m.v een venster niet navigeren naar het CONTACTPERSONEN.CSV en selecteren of openen om het te importeren?
  10. Op de site van Intel staat idd vermeld dat 2GB geheugen ondersteund word door de N570. Denk niet dat de netbook start met 4GB geheugen. Staat er Windows 7 Starter geinstaleerd op de netbook? Want deze heeft trouwens ook een limiet van 2GB toegelaten geheugen. >> Memory Limits for Windows Releases (Windows)
  11. Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord.
  12. 1. Download HijackThis. Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer". Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren". Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst. Als je geen netwerkverbinding meer hebt, kan je de download doen met een andere pc en het bestand met een usb stick overbrengen Als je enkel nog in veilige modus kan werken, moet je de executable downloaden. Sla deze op in een nieuwe map op de C schijf (bvb C:\hijackthis) en start hijackthis dan vanaf deze map. De logjes kan je dan ook in die map terugvinden. 2. Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog". Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets. Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets. Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis. (Bekijk hier de afbeelding ---> Bijlage 12634) Wil je in woord en beeld weten hoe je een logje met HijackThis maakt en plaatst op het forum, klik dan HIER. 3. Na het plaatsen van je logje wordt dit door een expert (Kape of Kweezie Wabbit) nagekeken en begeleidt hij jou verder door het ganse proces.
  13. Als je de pc opstart druk je herhaaldelijk op de Del toets om in de BIOS te komen. In het POST scherm word tevens vermeld met welke toets men de BIOS kan openen, meestal staat er Press XXX to run setup Met de ◄ ► toetsen navigeer je tussen de verschillende tabbladen. Met de ▲ ▼ toetsen selecteer je op een tabblad een item. Met de Enter toets open je een submenu als dat voorhanden is voor het geselecteerde item waarin je een keuze kun maken voor die bepaalde instelling. Met de -/+ toetsen of de ▲ ▼ toetsen wijzig je een waarde voor het geselecteerde item. Met de Esc toets verlaat je het submenu. Om de gemaakte wijzigingen op te slaan druk op de F10 toets en bevestig om de BIOS te verlaten. Al deze aanwijzigingen vind je terug in de bij mij blauw/groen gekleurde balk van het BIOS scherm. Mocht je het niet aandurven, vraag dan een vriend of kennis om je te helpen.
  14. Als het probleem zich voordoet met je touchpad, kun je de touchpad functie uit en inschakelen d.m.v de functie toetsen. Als ik het goed heb is dit de Fn toets en F7 maar dit zou je kunnen terug vinden in de handleiding van je laptop. Doet je touchpad het dan weer?
  15. Ben even wat specificaties van je processor gaan opzoeken. Wat hier rood omlijnd is zijn de waardes waaronder je cpu normaal hoort te werken. Jou cpu werkt om en bij de 2.0 volt wat toch wel een heel verschil is. Hoe gaat het nu de cpu koeler beter ontstoft is? Bij diverse pentium 4 processor is het niet altijd mogelijk om de processor temperatuur via een programma uit te lezen. Kun je eens controleren in je BIOS of je daar de temperatuur kunt uitlezen van je processor. Daar vind je tevens het voltage terug waaronder je cpu werkt.
  16. Welke mailadressen zijn er aangemaakt bij Telenet. Zijn dit aliassen op één mailbox? Of heeft ieder adres zijn eigen mailbox? Voor Telenet gebruik ik deze server gegevens inkomende mail: in.telenet.be uitkomende mail: uit.telenet.be
  17. Voer een handmatige controle op updates uit: http://windowsupdate.microsoft.com De kans is groot dat u nog geen verbetering ziet. Herstart je pc en voer wederom een handmatige controle op updates uit. Kijk eens of de problemen blijven aanhouden. Dat is zo een beetje wat er omschreven wordt.
  18. Dubbele post...het heeft weinig zin om meerdere topics te openen over hetzelfde onderwerp...zo verliest helaas iedereen het overzicht... Om het overzichtelijk te houden gaan we verder in dit topic. Om die reden gaat hier dus een slotje op. M.v.g, Dasle
  19. Welk besturingssysteem gebruik je op de laptop? Krijg je deze melding enkel in een zwart scherm?
  20. Hoi rsca1973, Heb je ooit je systeem overklokt gehad? Je core voltage lijkt me veel te hoog, het is meer dan 2.080 Volt, dat zou tevens een aanwijzing kunnen zijn dat je cpu overhit geraakt en door een thermische beveiliging word je cpu uitgeschakeld om verdere schade te voorkomen. Download (Klik)CPU-Z en kijk eens welke waarde dit programma weergeeft, desnoods maak je er een screenshot van en plaats het in je volgende bericht.
  21. Dat je PCIe slot defect zou zijn kunnen we niet uitsluiten, met de link van Speccy is blijkbaar iets mis gegaan want andere links doen het blijkbaar wel. Zou je de instructies van Speccy nog eens willen uitvoeren? Of kun je op het moederbord een type of iets dergelijks vinden zodat we naar een manual van het moederbord kunnen zoeken. Heb je de stroom van je pc gehaald en je statisch ontladen bij het verwisselen van de grafische kaarten?
  22. Beschik je nog over de vorige grafische kaart? Als dat zo is en je steekt ze terug geeft dit dan geen problemen? Heb je de mogelijkheid om de HD6950 eens te testen in een andere pc?
  23. Heb meerdere malen gelezen in verschillende reviews dat er een 500-550 Watt voeding word aangeraden dus de voeding zou moeten voldoen. De link van Speccy doet het op het moment nog niet, waarschijnlijk is het wat druk op hun server. In de BIOS van je pc kun je daar een instelling terug vinden waar je kunt kiezen welke grafische kaart of adapter eerst word gecontroleerd en opgestart iets van PCI, PCIe PCI-X, onboard of zo iets in die trend?
  24. Welk merk en type van router gebruik je, welke beveiliging heb je op je router ingesteld?
  25. Download en installeer Speccy. Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware. Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ". In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Dit (KLIK) filmpje laat zien hoe je een Speccy-logje moet plakken in je antwoord. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware ;-) Heb je de pc al eens grondig ontstoft? Controleer ook eens de koeler van je cpu.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.