Ga naar inhoud

Keuze AntiVirus


Aanbevolen berichten

Kan iemand me een goede antivirus aanbevelen ? Op dit ogenblik gebruik ik Kaspersky Antivirus 2011, ben er vrij tevreden van maar om bepaalde redenen wil ik veranderen.

Is de gratis versie van AVG voldoende voor een complete beveiliging ?

Thx.

Cold.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is je besturingssysteem? Windows XP, Windows Vista of Windows 7.

De ingebouwde firewall in Windows XP (en Vista) is zwak, vanaf Windows 7 'scant' deze in 2 richtingen. (ingaand en uitgaand)

Dus als je Windows 7 hebt, zou de ingebouwde firewall van Windows voldoende moeten zijn.

Dat gecombineerd met een gratis anti-virusprogramma zoals Avast (gebruik toch wat systeembronnen) of Microsoft Essentials (zeer zuining in systeembronnen, en zeer goed volgens test) moet volstaan.

Af en toe je pc scannen met malwarebytes is ook aan te raden.

Het hangt er allemaal van af of je wil betalen voor beveiliging of niet. GData Internet Security is een complete oplossing, maar is wel betalend.

Met de gratis versie van AVG heb ik geen ervaring.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Via deze link lees je meer over AVAST versie 6 en nog enkele andere op pagina 2.

Hier lees je wat over avg.

Er bestaan veel meningen over zulke programma's, AVG doet blijkbaar goed zijn werk bij kweezie wabbit.

Ikzelf gebruik een betalend pakket, namelijk norton internet security 2011.

Doet bij mij ook perfect zijn werk.

We zijn altijd tevreden zolang er geen problemen zijn. xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.