Ga naar inhoud

Aanschaf nieuwe printer


Aanbevolen berichten

Binnenkort wil ik een nieuwe all in one printer aanschaffen voor gewoon eenvoudig thuis te gebruiken.

Wat zijn dingen waar ik op moet letten of rekening mee moet houden bij het aanschaffen?

Wat is een goede en betrouwbare printer?

Alle adviezen zijn welkom!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iets waar ik op zou letten en afhankelijk is van de hoeveelheid die je print is of de printkop zich in de inktpatroon bevindt.

Print je weinig zou ik kiezen voor de printkop in de inktpatroon, als deze verstopt raakt koop je nieuwe inktpatronen.

De inktpatronen zijn wel wat duurder maar goedkoper dan een nieuwe printkop.

Print je veel zou ik kiezen voor een aparte printkop, dan zijn de inktpatronen een stuk goedkoper en loop je minder kans dat ze verstopt raken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een optie is ook namaak-inkt. Ik heb goede ervaringen met namaak-inkt, heel goedkoop in vergelijking met de 'echte' cartridges.

Ik heb er slechte ervaringen mee.

Maar het zal ook wel afhangen voor welk merk printer en van welke leverancier dat je die namaakinktpatronen koopt.

Let ook op!!!!!!!!

Als je namaak- inktpatronen plaatst in een printer die in garantie is en je krijgt problemen kan de garantie vervallen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Binnenkort wil ik een nieuwe all in one printer aanschaffen voor gewoon eenvoudig thuis te gebruiken.

Wat zijn dingen waar ik op moet letten of rekening mee moet houden bij het aanschaffen?

Wat is een goede en betrouwbare printer?

Alle adviezen zijn welkom!

Is het om dit probleem dat je een nieuwe printer wil kopen?

Probeer toch nog eventueel de tips uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.