Ga naar inhoud

als ik foto's wil importeren gaat dat niet vroeger wel maar nu niet meer


pc dummy

Aanbevolen berichten

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

In Windows 7 ga je via start (Windowsknop links onderaan) --> configuratiescherm --> hardware en geluiden --> automatisch afspelen.

Zo kom je in het scherm in bijlage in post 11 van stegisoft. Je kan de foto daar vergroten door er op te klikken.

Check eerst of er bovenaan een vinkje staat bij Automatisch afspelen voor alle media en apparaten gebruiken.

Dan ga je halverwege het scherm kijken wat er staat bij Afbeeldingen, dit dient Vraag mij dit elke keer te zijn.

Bevestig je keuze door onderaan in het scherm op Opslaan te klikken.

Afhankelijk van de aanwezige software op je systeem krijg je dan terug een uitgebreide(re) keuzemogelijkheid bij het inpluggen van de SD-kaart.

post-20447-1417704481,9472_thumb.jpg

De werkwijze die clarkie aanhaalt vind ik een iets makkelijkere manier...ik maak eerst in Bibliotheken --> Afbeeldingen een nieuwe map aan (rechts klikken --> nieuw--> map), ik geef die map een naam.

Dan bekijk ik via de verkenner de foto's, diegene die ik wil behouden komen dan in de map.

Twee voorbeeldjes van zo'n map vind je hier onder.

post-20447-1417704481,9804_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in dat scherm klikt op "map en bestanden weergeven" kan je in de mappen duiken waar je foto' staan.

Je krijg dan een verkenner venster te zien waar je de foto's vanuit je map op de camera kan kopiëren naar een map op je PC.

Als ik map en bestanden weergeven kies dan staat er deze map is leeg maar er zijn wel foto's want ik kan ze bekijken op mijn fototoestel.

---------- Post toegevoegd om 21:20 ---------- Vorige post was om 21:13 ----------

Bedankt voor al jullie hulp mensen maar het lukt gewoon niet ik weet niet wat ik moet doen ik ben momenteel zo gestrest dat ik mijn laptop wel kan stukslaan! Daarom laat ik het even rusten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook je fototoestel inpluggen.

Het venster dat je daaropvolgend krijgt gewoon wegklikken.

Open dan je verkenner.

Je ziet in het linkerdeelvenster dan je schijven, maar ook je camera.

Open daar je mappen in je camera totdat je bij de foto's bent.

Sleep dan de foto's naar je harde schijf in een map waar je ze wil hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

[ATTACH=CONFIG]12102[/ATTACH]Ok hier is het asus.En stegisoft het lukt niet met wat jij zei en clarkie het merk van mijn fototoestel is sony maar het model en nummer weet ik niet.En asus ik gebruik windows 7.
Als je in dat scherm klikt op "map en bestanden weergeven" kan je in de mappen duiken waar je foto' staan.

Je krijg dan een verkenner venster te zien waar je de foto's vanuit je map op de camera kan kopiëren naar een map op je PC.

Maak eens een afbeelding als van het scherm als je op "map en bestanden weergeven" klikt.

En plaats die in een volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

je kan ook je fototoestel inpluggen.

Het venster dat je daaropvolgend krijgt gewoon wegklikken.

Open dan je verkenner.

Je ziet in het linkerdeelvenster dan je schijven, maar ook je camera.

Open daar je mappen in je camera totdat je bij de foto's bent.

Sleep dan de foto's naar je harde schijf in een map waar je ze wil hebben.

Maak eens een afbeelding als van het scherm als je op "map en bestanden weergeven" klikt.

En plaats die in een volgend bericht.

Die verwisselbare schijf op je afbeelding is die van je camera die ingeplugd is of van je kaartlezer?
Van de kaartlezer.

Het is de bedoeling dat je de camera aansluit en dan bovenstaande uitvoert. ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.