Ga naar inhoud

google geschiedenis wissen


bernard

Aanbevolen berichten

Open internet explorer

Klik op tandwieletjes rechts bovenaan en dan internetoptie (bij IE8 is dat extra / internetoptie)

Klik daar op verwijderen.

Je kan daar ook op Browsergeschiedenis verwijderen bij afsluiten aanvinken zodat het altijd wordt verwijdert als je internet explorer sluit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een andere mogelijkheid is je pc opschonen met Ccleaner...op die manier is niet enkel de zoekgeschiedenis in IE gewist maar is het 'totale onderhoud' van de pc uitgevoerd.

Nu, ik zou zowiezo niet weten waarom een pc zoekgeschiedenis moet bewaren, hier wordt alles verwijderd bij het afsluiten zoals Stegisoft aangeeft in post 8.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb browser gechiedenis verwijderen bij afsluiten aangevinkt ,maar het is no steeds zo dat als ik op het het vakje google klik en ik vul een letter in dankrijg ik nog steeds de hele rij met bezochte pagina,s .

En dat is het nu juist wat ik niet meer wil zien

Overigens deze computer werkt met windows xp , ik weet niet of dat nog van belang is voor de oplossing ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.