Ga naar inhoud

draadloze intel netwerkadapter


a.caers

Aanbevolen berichten

Ik zie daar niets verkeerds.

Wireless PAN (Personal Area Network) staat voor een persoonlijk network dat binnen korte afstand werkt. Bluetooth behoort tot die groep.

Verder is het zo dat die services van pc tot pc verschillen, afhankelijk van de aanwezige hardware en zijn drivers en de geïnstalleerde software en diens instellingen. De door mij getoonde afbeelding was maar een voorbeeld waarin enkele services staan waarvan ik zeker wist dat ze bij u ook zouden staan. Zo kon je de instellingen daarvan vergelijken.

 

Indien je daar nog eens terug wil gaan kijken dan kan dat zo:

 

Ga naar START en type in het zoekvenster services.msc en druk op ENTER.

 

Naar de essentie van je probleem toe moet ik voorlopig helaas passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het eerste wat opvalt als ik het speccy logje bekijk zijn de hoge temperaturen van de processor (71°) en het moederbord (73°).

Waarschijnlijk heeft dit niets met je netwerkprobleem te maken maar het is toch iets wat moet aangpakt worden om de stabiliteit van je systeem te waarborgen.

 

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door een te hoog stofgehalte. Om dit op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze zeer duidelijke uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken … nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen en bekijken we de zaak verder.

 

 

In je bijlage intel de beste oplossing.docx staat een lijstje met beschikbare netwerken waaronder ook enkele onbeveiligde.

De signalen zijn wel niet zo goed maar kan je daar ook geen verbinding mee maken?

Welke foutmeldingen krijg je dan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske ik heb verbinding kunnen maken met wifi maar dan wel met de provider van de simkaart waar ik ook in dit pakket verbinding kan maken met een paswoord van hun.

maar ik heb goede hoop dat ik nu met andere ook verbinding kan maken als ik de code krijg en dat ga ik maandag weten dan ga ik een dag of 4 naar een hotel en daar hoop ik dat ik de wifi kan gebruiken en dan weet ik zeker dat het terug werkt.

in de bijlagen kan je de verbing zien en ook de foutmeldingen van de niet beveildige providers.

ja dat stof probleem moet ik snel aanpakken ik ga proberen dat dit vandaag lukt,kan de oorzaak ook zijn dat de laptop heel de dag aanstaat van 9 tot minstens 24 uur soms nog wat langer maar tussen door wel paar uur op pause ?.

een ander ding ik gebruik hier onder de laptop zo schotel met ventilator in dat zou juist de warmte na beneden moeten halen ,maar heb ook al gehoord dat dit stof in de laptop breng wat denk jij ?

a.caerswifi verbinding.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

een ander ding ik gebruik hier onder de laptop zo schotel met ventilator in dat zou juist de warmte na beneden moeten halen ,maar heb ook al gehoord dat dit stof in de laptop breng wat denk jij ?

Een geluk dat je dit gebruikt.

Anders was de temperatuur waarschijnlijk nog hoger opgelopen met het risico van uitvallen tot gevolg.

Het extra stof dat door die externe ventilator in de laptop terecht komt zal niet zo veel zijn als die ventilator niet rechtstreeks in de luchtroosters van de laptop blaast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo'n K53SV is absoluut geen makkelijke laptop om te ontstoffen: hij moet hiervoor helaaas zowat compleet gedemonteerd worden en dat vereist toch wel de nodige handigheid / kennis / ervaring ... wanneer je niet over die bagage beschikt, dan kan ik je enkel aanraden om dit alles over te laten aan een PC-hersteldienst.

 

Wil je toch zelf aan de slag, dan is het filmpje hieronder een goede leidraad.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske, goed nieuws wifi werkt terug maar is heel traag in dit hotel zo traag dat ik nog beter de stick gebruikt maar voornaamste ik kan terug verbingen mee krijgen.

ik heb mijn laprop langs de onder kant alle schroeven losgedaan maar kreeg hem niet open ik heb gepoets waar ik aan kon en langs de verluchting wat geblazen en met stof zuiger uitgezogen en dit blijk ook geholpen te hebben heb al verschillende test gedaan en het blijft meestal schommelen tussen de 55 en de 60 vandaag zit ik buiten en heb opnieuw speccy test gedaan en was van in de 60 maar het is hier wel buiten 33 graden goed denk ik dan.

ook ik zend u de test door.

a.caers

 

http://speccy.piriform.com/results/oPpcWl5EKa8PvcJ5ZR0KA1qwifi test.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vooreerst, gelieve bij een volgende gelegenheid op "Details van probleem weergeven" te klikken alvorens je een schermafbeelding maakt van een dergelijk venstertje. Dat verschaft ons meer details.

 

UIMain.exe maakt deel uit van de software van bv een netwerk apparaat, een printer (Brother?), enz.

Tracht eens te achterhalen tot welk apparaat dit bestand behoort.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.