Ga naar inhoud

Is mijn website bereikbaar?


Aanbevolen berichten

Hallo,

Van iemand krijg ik een melding dat mijn website niet bereikbaar is, hierbij gaat het om toegang met Firefox.

Zelf krijg ik normaal toegang en werkt alles naar behoren met Chrome, Firefox en Internet Explorer en zelfs met Iphone 6 safari! 
Daarom vraag ik u of u de toegang tot mijn website wil testen.

Wilt u in uw antwoord vermelden welke browser u gebruikt?

Bij voorbaat hartelijk dank, met vriendelijke groet
Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar vraag je me wat, maar vermits ik het met FF wel gewoon kan zien, vermoed ik dat het bij die ander aan zijn FF-instellingen zal liggen...

 

Vraag eens dat hij FF opstart met uitgeschakelde add-ons - mogelijk ligt het hem daar.

En als dat dan wel lukt moet hij ze systematisch terug inschakelen en komt hij de boosdoener wel op het spoor  ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Paul,

 

Ter informatie: via de website http://www.downforeveryoneorjustme.com/ kan je controleren als je website effectief niet bereikbaar is, of als je het probleem in eigen huis/netwerk moet gaan zoeken.

 

Wat betreft je vraag hoe de ene wel een website kan bezoeken en de andere niet. Daar valt jammer genoeg geen eenduidig antwoord op te geven. Je zou een kunnen navragen bij welke internet provider deze persoon aangesloten is. Het uitschakelen van de add-ons kan eveneens een oplossing bieden. Kan deze persoon de website wel bereiken via een andere internetbrowser? 

 

Fijne dag,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paul, ik heb twee maal op je link naar je website geklikt: http://www.raadendaad.eu/

 

De eerste keer duurde het laden van je website erg lang bij mij (Firefox 36.0.4).

Dankzij de post van Passer werd ik erop attent gemaakt dat ik een verouderde versie van Firefox gebruikte. Meteen geüpdatet.

De tweede keer (met Firefox 37.0.1) stond je website er meteen. Maar dat zal komen omdat hij nog in de cache van Firefox stond.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

 

Hartelijk dank voor de moeite die u genomen hebt om mijn vraag te kunnen beantwoorden.

Inmiddels heeft de persoon mijn website goed kunnen bezoeken. Wat bleek, zij woont tijdelijk in een

vakantiewoning met een matige internetverbinding. Toen zij met haar laptop naar het gemeentehuis

ging en het daar opnieuw probeerde lukte het haar goede verbinding te krijgen. 
Ik weet nu dat mijn website goed functioneert en ga hierdoor tevreden het weekend in.

 

Met vriendelijke groet
Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.