Ga naar inhoud

BSOD probleem


occido

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Ik heb sinds gisteren ochtend opnieuw het probleem van de BSOD's, deze keer gebeurt het elke keer dat ik het probeer en heb ik niet af en toe het geluk dat ik even kan spelen. De eerste keer dat ik een spel launch sluit het spel zichzelf af met een standaard foutmelding en de tweede keer met een BSOD. Ik heb de eerste BSOD en de laatste(van deze zelfde ochtend nog) bij dit bericht toegevoegd. Het gebeurt enkel bij het launchen van een gedownloade game (maakt niet uit welk), ook kan ik vrijwel zeker zeggen dat het geen hitte probleem is. Ik heb met MSI Afterburner gekeken wat de temperatuur van me GPU is wanneer het gebeurt en die is dan maar 47°C . Ik heb me pc opengehaald maar er zat vrijwel geen stof in. Ik heb malware anti malwarebytes gebruikt maar dat heeft ook niet geholpen. Hopelijk slagen jullie erin dit snel op te lossen, als gamer is het niet leuk om geen games te kunnen spelen :(

BSOD.txtBSOD2.txt

 

PS: Ik heb ook de driver van me gpu verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar dat had ook niks veranderd.

aangepast door occido
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.