Ga naar inhoud

BSOD probleem


occido

Aanbevolen berichten

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nee ik was er zelf al van verbaasd, het is een pc gekocht op gamePC.nl . 

De specificaties zijn: cooler master K-380 advanced 3.0, 600 Watt cooler master voeding, i5 4430 3.00 GHz, MSI H81M-E33 V2,Crucial Ballistix Sport 8GB DDR3-1600, 1000GB SataIII hardeschrijf, AMD Radeon r7 260x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op aanraden van een vriend een systeem herstel en (op dit moment) kan ik terug gamen. Me pc is wel een beetje trager geen idee of dit normaal is.

Ik heb ergens gelezen dat jij en alle anderen dit vrijwillig doen, iedereen helpen met een probleem. Mijn respect daarvoor, dat is heel vriendelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok dit is niet normaal meer, mijn computer kan nu opeens een halve minuut nodig hebben enkel en alleen voor het wisselen van tabblad in mijn browser, ie loopt zelfs gewoonweg vast tot het punt dat ik het moet uitzetten door de aanknop ingedrukt te houden om em trg aan te zetten erna. Dat terwijl ik gewoon kon gamen aan de gebruikelijke 60 fps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nog eens een speccy logje maken en plaatsen zoals uitgelegd in bericht #2?

 

 

Ik heb ergens gelezen dat jij en alle anderen dit vrijwillig doen, iedereen helpen met een probleem. Mijn respect daarvoor, dat is heel vriendelijk.

Dat klopt; alle medewerkers hier op pc-helpforum doen dit op vrijwillige basis.

Je kan echter altijd je waardering concreet uitdrukken door ons te steunen. Lees hierover meer op Steun PC Helpforum

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://speccy.piriform.com/results/EbC6asFvElhdSA8BslVSwlg

Ik ben er ondertussen achtergekomen dat er een of ander process genaamd javaw.exe bezig was iedere keer dat ik mijn pc opstarte en dat dat proces er doodleuk 12.000 keer op staat. Ik lijk het op dit moment even weg te hebben gekregen maar mij kennende kan het straks weer terug zijn dus als je in staat bent meer info te geven over dat ding zou dat handig zijn. Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem van die javaw.exe kan waarschijnlijk opgelost worden door de nieuwste versie van java te installeren.

Ga naar Java en download daar de correcte Java versie.

  • Klik op "Gratis Java-download".
  • Ga akkoord met de licentiebepalingen en klik op de button voor de gratis download.
  • Het bestand jxpiinstall.exe wordt aangeboden - kies hier voor "bestand opslaan".
  • Blader naar de map waar je het bestand hebt opgeslagen.
  • Klik vervolgens op jxpiinstall.exe om de nieuwste versie van Java te installeren.
  • Vink de installatie van de Ask toolbar uit en ga dan verder met de installatie.
  • Eventuele oudere java versies worden aan het einde verwijderd.


 

De automatische updates zij uitgeschakeld waardoor er sinds juni geen updates meer zijn gedaan.

Voer de achterstallige windows updates uit zodat windows up-to-date is.

 


 

Je hebt blijkbaar 2 anti-virus programma's draaien: AVG internet Security en ESET NOD32 Antivirus 8.0

Met 1 heb je wel vldoende en aangezien je ook de AVg firewall gebruikt, stel ik voor om AVG te behouden en ESET weer te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.