Ga naar inhoud

Rare dingen aan de hand...


Aanbevolen berichten

Charlotte, je zal wel met malware of virussen zitten vermoed ik.

Voer daarom onderstaande dingen eens uit en plaats een logje, dan worden de ontleders ervan verwittigd en zeggen die wel wat je best kan doen.

enne: welkom op PCH hé !

 

Download icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Gebruikers van Windows Vista en later dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de

.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad.

Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner  melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.


Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7, 8 en 10 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    emptyfolderscheck;delete
    chromelook;
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "SpaceSoundPro"=-;r
    C:\Program Files\SpaceSoundPro;fs
    [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r
    "Caster"=-;r
    C:\WINDOWS\SYSWOW64\vns9232.tmp;f
    C:\Program Files\Caster;fs
    C:\Program Files (x86)\MPC Cleaner;fs
    C:\Users\Charlotte\AppData\Roaming\Profiles;vs
    MPCKpt;s
    C:\WINDOWS\system32\DRIVERS\MPCKpt.sys;f
    awpNdfs;s
    C:\Program Files (x86)\Awaphhogecult;fs
    standardsearch;
    filesrcm;
    services-list;
    autoclean;
    startupall;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probleempje...

Ik heb dit gedaan, maar toen ik tegen de middag naar mijn werk moest vertrekken, was dit nog niet klaar.  Ik wou het zonder onderbreken verder laten doen...  Bij thuiskomst merkte ik echter dat er niets meer gebeurd was sinds mijn vertrek...  Als ik het programma wil afsluiten, krijg ik de melding dat het programma nog bezig is, maar ik twijfel of er effectief nog iets gebeurt...  Wat doe ik nu best?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Sluit het programma maar en herstart je pc en doe het volgende;

 

Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links


Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Netjes zo;

 

Download  55e20d7d29661-adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad (verwijder eerst eventuele aanwezige oudere versies van deze tool op je PC, zodat je nu de meest recente database van AdwCleaner kan gebruiken).

Als de link naar AdwCleaner niet werkt, probeer dan deze link.

De download start automatisch na enkele seconden.
 

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik op Scan (Engelse versie) of Scannen (Nederlandstalige versie)
  • Mocht u gevonden items willen behouden, verwijder deze dan nu uit het lijstje.
  • Klik vervolgens op Clean (Engelse versie) of Verwijderen (Nederlandstalige versie)
  • Klik bij popup-scherm "AdwCleaner Herstart" op OK.


Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal onmiddellijk een logfile van AdwCleaner.
Anders is het logfile hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[S0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier

Meer informatie vind je in de handleiding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.