Ga naar inhoud

Nitro PDF


Beginneling

Aanbevolen berichten

4 minuten geleden, Beginneling zei:

Daar heb ik alleen even vluchtig naar gekeken. Al die instellingen lijkt mij ook moeilijk. Misschien maar gewoon de oude Acrobat (gratis) nemen.

 

Mag ik dan vragen wat u wilt met een pdf programma, waarvoor en hoe wilt u gebruiken?

 

5 minuten geleden, Beginneling zei:

Als dat andere programma nog meer kan dan die malwarebytes dan moet ik dat gewoon morgen doen. 

 

Ja, FRST kan meer dan Malwarebytes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Beginneling zei:

Zag trouwens dat ik een Chrome PDF viewer had staan. Misschien is dat ook voldoende.

 

Als Chrome PDF voor u voldoende is, dan is dat prima :top:

Ik ben zelf géén voorstaander van een paar -van hetzelfde soort programma- op mijn pc te installeren.

Maar ja, iedereen is vrij om het te doen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Beginneling zei:

Ik wil PDF pagina,s kunnen lezen, en als het kan wat kunnen veranderen, meer niet.

 

Ik ken Chrome PDF niet, gebruik een ander browser.

Lezen van pdf bestanden zal wel mogelijk zijn vermoed ik.

Maar wat bedoeld u met wat kunnen veranderen ?

Pdf bestanden (eenvoudig) bewerken ?

Dan zou u dat eerst moeten uitproberen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IEscape ik dat dat veranderen en bewerken het zelfde was?

 

Ik heb het programma uitgevoerd, en loop dan eerst tegen een probleempje aan installeren kan niet. Ik heb toch maar maar alles door laten gaan omdat jij het geadviseerd heb. dus zal het wel betrouwbaar zijn. Dit zijn wel voorbeelden waar een leek als ik tegen aanlopen bij het installeren van software ed.

 

FRST controle op mailware.PNG

FRST1.PNG

FRST2.PNG

FRST.txt

Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

De logjes zien er netjes uit dus je hoeft je geen zorgen te maken over malware.

De meldingen die je krijgt worden niet altijd gegeven het is net hoe je pc beveiligd is (deze programma's worden wel eens als onveilig gezien omdat malware ook zo kunnen werken)

En dat is net wat je zegt moeilijk voor een leek, maar als je tegen dit soort problemen oploopt kan je bv eerst vragen hoe of wat want per pc is het anders en dat kunnen wij niet vanaf de andere kant zien. Maar net wat je al aangeeft wij adviseren niet zomaar een tool ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uren geleden, Beginneling zei:

Ik wil PDF pagina,s kunnen lezen, en als het kan wat kunnen veranderen, meer niet.

 

32 minuten geleden, Beginneling zei:

dat veranderen en bewerken het zelfde was?

 

Tsja, ik weet niet wat u bedoeld met wat kunnen veranderen bij het gebruiken van een pdf programma.

Ik neem aan dt u één doel heeft waarvoor / waarom u een pdf programma nodig heeft, of niet?

Probeer maar eerst of Chrome PDF aan uw wensen voldoet.

Als het alléén om pdf bestanden te lezen zal u Chrome PDF wel kunnen gebruiken.

Ik gebruik zelf Chrome PDF niet, kan dus niets over zeggen.

Wellicht zal u van andere leden die Chrome PDF wel gebruiken reactie(s) ontvangen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.