Ga naar inhoud

Draadloze verbinding laptop weg hoe maak ik nieuwe


joska

Aanbevolen berichten

In huis heb ik draadloos internet, verder 2 laptops, 1 oude en 1 redelijk nieuw. Met de oude kan ik ineens niet meer op internet. Bij beschikbare verbindingen staan er altijd een heleboel, zeg maar van heel de straat. Nu staat daar niks meer en kan ook geen nieuwe maken. Wat zou de oorzaak kunnen zijn, en kan iemand mij helpen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Per ongeluk wifi uitgeschakeld?

Op een laptop kun je die aan of uitschakelen met een knopje, toets of toetscombinatie (bijvoorbeeld Fn+F3, kan ook een andere combinatie zijn), afhankelijk van het merk en model van je laptop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, joska zei:

Het merk van mijn laptop is Toshiba. 

Raadpleeg de handleiding eens om te weten welke toetscombinaties bij u van toepassing zijn. De handleiding staat op je pc in de programma map met de naam Toshiba.

Je kunt het normaal ook aan de afbeeldingen zien die op de Functie toetsen staan. Zoek naar een toets met een afbeelding van een wifi antenne. Als je die vindt gebruik ze dan eens samen met de Fn toets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.