Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

"Unable to connect the service" is de foutmelding die mbam.exe geeft.

En daar betaal ik dus voor... Ik vermoed dat het geen week effectief gewerkt heeft...
Het was allicht ook lomp van mij om die dubbele download te doen + nog eens antivir te downloaden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens of het volgende helpt.

 

Verwijder malwarebytes en doe daarna een registeropruiming met CCleaner.

 

Download CCleaner (als je het nog niet hebt).

Installeer het (Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit !!!) en start CCleaner op.

 

Klik in de linkse kolom op “Register” en vervolgens op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft. Sluit hierna CCleaner terug af.

 

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

 

Herstart de pc.

Download de nieuwste versie van MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

Installeer Malwarebytes en kijk of het nu wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!!

Ook vreemd is dat ik vroeger steeds meldingen kreeg als er iets gepost werd op dit forum maar tegenwoordig niet meer, daarom dat het soms even duurt eer ik hier terug aanbeland. :-S

Het probleem begint al met MBAM verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Ik zie enkel MBAM aankoop.txt - dit is een leeg kladblokbestand...Verder staan er als apps twee setupbestanden. Ik begrijp er niets van. Betekent dit dat mijn geld gewoon is weggegooid? Ik had het immers gekocht, voor twee jaar gebruik...

Is het mogelijk dat van zodra ik antivir (die met het parapluutje) uitzet, de pc stopt met het geblaas ed?
Maar daarmee is MBAM nog niet hersteld en heb ik in principe dus geen bescherming meer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Soekie zei:

Ook vreemd is dat ik vroeger steeds meldingen kreeg als er iets gepost werd op dit forum maar tegenwoordig niet meer

Klik rechts boven het driehoekje van je plaatje open: image.png.6207104f360e15d2594c05eabf582395.png

 

Klik in het nieuwe venstertje op het kanwieltje (accountinstellingen) en dan heb je aan de recherzijde (naast Schermnaam en emailadres) Meldingsinstellingen.

 

Klik daarop en vink daar dit aan: image.png.6f6e22aceca10f494e22dc6ede098b57.png

 

(mogelijk had je het bolletje eronder (slechts één melding...) aangeklikt, maar daar zitten blijkbaar fouten in, 'k heb het ook moeten veranderen. (Karel, oprichter en 'onderhouder' van het forum heeft de laatste tijd bijzonder weinig tijd om het na te checken omwille van gezondheidsproblemen en verandering van werk. Maar het staat op zijn todo lijstje)

 

Verwijderen Mbam: wacht even op Kweezie Wabbit, die zal het je morgen vertellen.

 

2 uren geleden, Soekie zei:

Betekent dit dat mijn geld gewoon is weggegooid? Ik had het immers gekocht, voor twee jaar gebruik..

Zolang jij je registratiekey hebt, kan je  het terug installeren achteraf.

 

2 uren geleden, Soekie zei:

Is het mogelijk dat van zodra ik antivir (die met het parapluutje) uitzet, de pc stopt met het geblaas ed?
Maar daarmee is MBAM nog niet hersteld en heb ik in principe dus geen bescherming meer.

Normaal heb je nog bescherming: Windows 10 is zo ingesteld dat - bij het installeren van een eigen antivirus - Windows Defender zal uitgezet worden. Als je geen bescherming meer zou hebben, zou Windows het je wel direct vertellen (al kan dit bij jouw (gedeeltelijk) brak systeem wel eens foutlopen...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uren geleden, Soekie zei:

Het probleem begint al met MBAM verwijderen. Hoe kan ik dit doen?
Ik zie enkel MBAM aankoop.txt - dit is een leeg kladblokbestand...Verder staan er als apps twee setupbestanden. Ik begrijp er niets van. Betekent dit dat mijn geld gewoon is weggegooid? Ik had het immers gekocht, voor twee jaar gebruik...

Die 2 setup bestanden mag je ook verwijderen.

Dan kan je niet missen bij de nieuwe download.

 

Zoals collega passer zegt; als je de registratiekey nog hebt, kan je het opnieuw installeren.

Heb je die key niet meer, probeer dan alle mail correspondentie terug te vinden over de aankoop en neem dan contact op met mbam om de zaak,uit te leggen.

 

Probeer mbam te verwijderen op de gewone manier.

  1. Klik op de Startknop.
  2. Klik op Instellingen (de knop met het tandwiel).
  3. Klik op Apps > Apps en onderdelen.
  4. Een overzicht van de apps op de computer opent. Klik op de app die u wilt verwijderen.
  5. Klik op Verwijderen > Verwijderen.

Lukt het niet om MBAM te verwijderen op deze manier, kan je altijd REVO uninstaller (klik erop) proberen.

Handleiding in bijlage. Handleiding Revo Uninstaller

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Merci!!!  
Die apps vond ik niet terug bij het wieltje. Heel vreemd. Maar heb het ingetypt en het is naar boven gekomen.


Nu het probleem: die MBAM is nergens te vinden...

Antivir heb ik wel ineens verwijderd. Dit nam 2 GB in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

(en controleer achteraf of Windows Defender uitgeschakeld is - zo niet: manueel uitschakelen)

 

En ook nog enkele vraagjes (sorry als je het al vertelde, maar 'k heb het hele topic niet helemaal nagelezen...)

> je hebt een betaalde versie van Mbam - dus heb je ook recht op hulp en zou je eventueel met die foutcode bij hen terecht kunnen.

> heb je nu Avir ook nog op je systeem staan of heb je het verwijderd?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.