Ga naar inhoud

Laptop blokkeert


Theo2602

Aanbevolen berichten

'k weet niet hoe je het deed, maar normaal krijg je in het begin de vraag of je het met behoud van instellingen wil of niet.

Je merkt geen verschil: als je systeem goed is, 'merk' je dat niet dadelijk - je kan het zien aan andere mogelijkheden die je nu bij hebt

(vb: zeg zo maar iets: dat je meer 'eigen' progs, apps van Windows kan uninstallen, Start een lichtere achtergrond geven en zo van die dingen)

 

edit: mogelijk was ik met mijn antwoord van 'geen verschil' 'abuus': had jij het nu over het systeem waarvoor je dit topic begonnen bent, over die laptop dus?

Als je het over de desktop hebt, blijft mijn eerste antwoord gelden, maar als het idd over die laptop gaat die bleef hangen, dan zou er beterschap moeten zijn - enfin als wat wij dachten dat het (de oorzaak van- ) was klopte.

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

(voor ik het vergeet: als je het bij je vrouw doet: (mogelijk weet je het:) trek alle externe apparaten uit je usb's als ze niet nodig zijn (vooral sticks en externe schijven)

 

en die plaatjes hierboven: zo heb je tenminste iets wat anderen niet hebben toch?   :xd:

 

Heb je dit overal - of alleen in die programma's / applicaties?

 

Overal: probeer dit dan: windowsknop > typ in: Beeldscherm >beeldscherminstellingen > en experimenteer dan eens met

image.png.0f9961aa4097a7815bf9a3c6acfcc4b6.png

 

Heb je het alleen bij bepaalde progs/apps, dan wordt het zoeken geblazen vrees ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Amaai, wordt wel moeilijk om een reactie te geven, zeker op smart. Van de bomen (reclame) vind je het bos (antwoordkader) niet.

Tot hiertoe heb ik dat achterstevoren enkel in solitair gevonden.

Wat dat uittrekken van HD's en zomeer betreft, toen ik mijn desktop van 1803 naar 1809 bracht heb ik alles gewoon laten zitten, en het liep vanzelf.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

mmm... blijkbaar ligt het wellicht niet aan je systeem, lees deze post van 2 dagen geleden:

 

waarin oa staat

Quote

Binnen Windows is er geen instelling dit de wijzigen en ongetwijfeld is er een foutje gemaakt bij het plaatsen van de afbeeldingen op één van de servers van Microsoft.  

en zoals je ziet ben je niet alleen met dit probleem.

 

lees vooral wat op blz 5 staat: solitaire verwijderen en terug installeren - dit lost het blijkbaar op.

(er staat bij hoe je het moet doen)

 

mmm.. als het met een herinstallatie te doen is, zal het wel niks te maken hebben wat ze daarboven als reden aangaven (zie quote)

 

succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Theo2602 zei:

Wat dat uittrekken van HD's en zomeer betreft, toen ik mijn desktop van 1803 naar 1809 bracht heb ik alles gewoon laten zitten, en het liep vanzelf.

voor hetzelfde geld loopt het fout. Nu ja: 't is jouw systeem hé  :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Over Microsoft Solitaire Collection (de letters die achterstevoren staan) schreef HarryBeauvois1 gisteren het volgende:

 

- Ga naar instellingen

- Verwijderen apps

- dan Microsoft Solitair verwijderen.
- PC opnieuw opstarten.

- Ga naar Microsoft Store (het witte koffertje)

- zoek Solitaire Collection

- Installeer

 

Maar bij diverse mensen is het probleem sinds vandaag opgelost, zonder dat ze daar zelf iets voor hoefden te doen. Zo schreef Kees van der Sluis vandaag: "Niets gedaan...vanmorgen was alles weer normaal. Is er toch op de achtergrond aan gewerkt?????"

 

Het lijkt er dus op dat Microsoft het probleem al opgelost heeft. Als Theo het probleem nog steeds heeft dan raad ik hem aan de computer opnieuw op te starten via de knop Start > Aan/uit > Opnieuw opstarten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.